MS Windows
briani 27239
longhorn dk
Fra : Ricko.

Dato : 26-10-04 09:56

Nogen der ved lidt om hvordan det går med longhorn , og hvornår den kan
forventes til salg på Dk

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-04 10:05

On Tue, 26 Oct 2004 10:55:46 +0200, Ricko. in newsgroup
dk.edb.system.ms-windows wrote:

> Nogen der ved lidt om hvordan det går med longhorn , og hvornår den kan
> forventes til salg på Dk

Det er vist noget der ligner 2006 men såvidt jeg husker og det er
formentligt tidligst udgangen af 2006.

--
Regards
J.K.Arning :: 26-10-2004 11:03:51

Fra : Ricko.

Dato : 26-10-04 10:08

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vist noget der ligner 2006 men såvidt jeg husker og det er
> formentligt tidligst udgangen af 2006.

Mange tak

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-10-04 20:29

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> "J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak

Hvis nogen i mellemtiden vil lege lidt med bl.a. desktoppen fra Longhorn,
kan man på
www.desktopsidebar.com/download.html
Faktisk en meget sjov sidebar, hvor man løbende kan se nyheder, slideshow,
cpubelastning og meget mere.
www.download-freeware-shareware.com findes der vist nok ca. 10
forskellige Longhorn tapeter.

Kurt