MS Windows
briani 27239
Fået slettet administrator
Fra : KC

Dato : 26-10-04 09:09

Hej NG!

Ja så har jeg problemer igen..... Har vist rodet med noget jeg ikke havde
forstand på...

Har win xp

Ville oprette en bruger til min søn så man kunne logge ind med den og
spille - men så skulle jeg oprette en adm først (logggede eller allerede ind
med sådan en), - så det gjorde jeg så og oprettede også den bruger til min
søn.

Så loggede jeg på med min nye adm og væk var alt -altså bare et skrivebord
hvor jheg skulle igang igen...og bla opsætte mail mm...

Så er mit spm - kan jeg komme tilbage til den "gamle" adm? eller er den
tabt?

mvh

KC

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-04 09:30

On Tue, 26 Oct 2004 10:09:25 +0200, KC in newsgroup
dk.edb.system.ms-windows wrote:

> Så er mit spm - kan jeg komme tilbage til den "gamle" adm? eller er den
> tabt?

At der er flere administratorer på en computer er helt normalt.
Hvad var brugernavnet på din gamle konto og hvad er brugernavnet på den
nye administrator du har oprettet ?

--
Regards
J.K.Arning :: 26-10-2004 10:29:04

Fra : KC

Dato : 26-10-04 09:40

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> skrev i en meddelelse

> At der er flere administratorer på en computer er helt normalt.
> Hvad var brugernavnet på din gamle konto og hvad er brugernavnet på den
> nye administrator du har oprettet ?

Den gamle hed bare administrator og den nye hedder mit navn

mvh

KC

Fra : J.K.Arning

Dato : 26-10-04 10:03

On Tue, 26 Oct 2004 10:39:54 +0200, KC in newsgroup
dk.edb.system.ms-windows wrote:

> Den gamle hed bare administrator og den nye hedder mit navn

Ok .. så når du logger på med dit navn er alt væk ?
Prøv at logge på med Administrator som brugernavn hvis det var det du
brugte før så skal du så kommer alle dine programmer og indstillinger
tilbage.

--
Regards
J.K.Arning :: 26-10-2004 11:02:03

Fra : KC

Dato : 26-10-04 14:52

> [...]
> Prøv at logge på med Administrator som brugernavn hvis det var det du
> brugte før så skal du så kommer alle dine programmer og indstillinger

Jeg lavede en systemgendannelse og så virker det hele igen - men tak for
hjælpen alligevel..

mvh

KC