Ringetoner og Lasat Speed II
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 15-05-01 07:23

Hvordan kan man få telefonen til at lyde normalt, når den sidder bag et
Lasat Speed II modem?

Jeg kan kun finde 3 forkvaklede ringetyper.

Er det mig, eller skal det bare være sådan?

\MK

Fra : Jackster

Dato : 15-05-01 08:58

Morten Klostergaard Skrev:
> Hvordan kan man få telefonen til at lyde normalt, når den sidder bag et
> Lasat Speed II modem?

Når du sætter din telefon til A/B porten på lasaten og ikke ændre noget ved
opsætning på lasaten. Skulle den lyde som normal. Dette kommer dog også an
på telefonen og hvordan den modtager signalet fra lasaten.

> Jeg kan kun finde 3 forkvaklede ringetyper.

Der er kun disse 3 at vælge imellem. tone 1,2 og 3

> Er det mig, eller skal det bare være sådan?

Ja sådan er det bare.......

/Henning

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 15-05-01 12:30

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opsætning på lasaten. Skulle den lyde som normal. Dette kommer dog også an
> på telefonen og hvordan den modtager signalet fra lasaten.

Det gjorde min ikke.

> Der er kun disse 3 at vælge imellem. tone 1,2 og 3

> Ja sådan er det bare.......

Er det muligt at lave et register hack via at?

\MK

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-05-01 13:05

Næh.