MS Windows
briani 27239
Lyd probs
Fra : Danni Haunstrup

Dato : 25-10-04 21:59

Hej NG

Er det ikke muligt at kunne høre inputtet på lydkort på en windows xp
computer når man laver en forbindelse til fjernskrivebordet?

Danni

Fra : Anders Lund

Dato : 25-10-04 22:06

Danni Haunstrup wrote:
> Er det ikke muligt at kunne høre inputtet på lydkort på en windows xp
> computer når man laver en forbindelse til fjernskrivebordet?

Jo, så længe at det er Windows XP eller Windows server 2003 og ikke
Windows 2000 terminal server, skulle det gerne virke.

Hvilken Remote Desktop klient bruger du? Den der kommer med Windows XP?
Har du prøvet at kigge på de indstillinger der er for forbindelsen du laver?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Danni Haunstrup

Dato : 25-10-04 22:35

Jeg bruger den i WinXp, og det er også en WinXP jeg remoter til.

Jeg har kigget i indstillingerne for forbindelsen og jeg kan sagtens
afspille en lydfil og høre den, men jeg kan ikke høre lyden fra en ekstern
lydkilde der bruger inputtet på lydkortet på remote maskinen - og det vil
jeg gerne have den til kan dette lade sig gøre?

Danni

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-10-04 19:07

Nej.