MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
problemer med SATA i XP
Fra : MVN

Dato : 25-10-04 19:17

jeg har lige installeret windows XP for 3 gang og denne gang vil jeg lige
forhøre mig inden jeg starter min computer forfra efter diverse opdateringer
af drivere....

jeg har det problem at når jeg har installeret den første driver (1. gang
prøvede jeg med grafikkort drivere,2. gang prøvede jeg med lydkort) begge
gange kommer problemet lige før windows starter så kommer der noget med
freedos og med at jeg skal lave en SATA diskette som jeg skal bruge til
installation af windows 2000 og XP ??

hvis jeg siger nej til dette genstarter den og så kommer samme problem når
den når til opstart af windows,skriver jeg ja så laver den disketten og
genstarter,hvis disketten så er i skriver den bare ugyldig system diskette

jeg har ikke haft problemet før...

jeg aner ikke om jeg har SATA men har installeret XP på samme computer før
uden problemer...

hvad kan/skal jeg gøre ??

MVN

Fra : MVN

Dato : 25-10-04 20:45

"MVN" <o@o.o> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har ikke haft problemet før...
>
> jeg aner ikke om jeg har SATA men har installeret XP på samme computer før

jeg havde ikke sat harddisken til at boote i bios....