MS Windows
briani 27239
Proces-linie blev pludselig bredere
Fra : Christian

Dato : 25-10-04 18:51

Min proceslinie blev pludselig bredere, og jeg kan ikke få den til normal
størrelse. Den er nu på 2 "tand". Før var den på 1 "tand", hvilket jeg ikke
kan få den tilbage til. Jeg kan dog godt gøre den bredere.

Hvad skyldes det mon?

Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-04 19:56

Christian wrote:

> Min proceslinie blev pludselig bredere, og jeg kan ikke få den til normal
> størrelse. Den er nu på 2 "tand". Før var den på 1 "tand", hvilket jeg ikke
> kan få den tilbage til. Jeg kan dog godt gøre den bredere.

Du er kommet til at trække den højere med musen. Højreklik et tomt sted
på proceslinjen, og hvis der er flueben ud for "Lås proceslinjen", skal
du klikke på menupunktet for at låse den op. Når den er låst op, kan du
placere musen på overkanten af proceslinjen og trække ned indtil den får
sin normale størrelse tilbage.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
33 tips og tricks til Internet Explorer

Fra : Christian

Dato : 25-10-04 21:15

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
> du klikke på menupunktet for at låse den op. Når den er låst op, kan du
> placere musen på overkanten af proceslinjen og trække ned indtil den får

ok, det prøvede jeg, men der var intet flueben i "Lock the Taskbar" som vel
er det engelske ord for proceslinien

Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-04 21:28

Christian wrote:

> ok, det prøvede jeg, men der var intet flueben i "Lock the Taskbar" som vel
> er det engelske ord for proceslinien

Hvad skete der så, da du prøvede at trække den tilbage til normal
størrelse?

Fra : Christian

Dato : 25-10-04 21:40

> Hvad skete der så, da du prøvede at trække den tilbage til normal
> størrelse?

Så sker der det, at den helt fjernes fra skærmbilledet. Meget underligt

Christian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-04 22:17

Christian wrote:

> Så sker der det, at den helt fjernes fra skærmbilledet. Meget underligt

Hmm. Jeg går ud fra, at du har prøvet at trække meget stille og roligt?

Nu er vi ude i rene gætterier: Prøv at genstarte computeren, og se, om
det hjælper. Hvis ikke, så prøv at flyt proceslinjen til en af de andre
skærmkanter ved at klikke på et tomt sted og så trække til en anden
kant. Prøv så, om du kan ramme den rette størrelse.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-10-04 21:17

Kim Ludvigsen skrev:

>Du er kommet til at trække den højere med musen. Højreklik et tomt sted
>på proceslinjen, og hvis der er flueben ud for "Lås proceslinjen",

Det burde vel ikke kunne lade sig gøre at gøre den bredere, hvis
den er låst?
--
Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-10-04 21:27

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det burde vel ikke kunne lade sig gøre at gøre den bredere, hvis
> den er låst?

Han kunne jo være kommet til at låse den efterfølgende, det var derfor
jeg medtog den del.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internettet.