MS Windows
briani 27239
Ny installeret NT4 med sp6
Fra : sjakobsen@hotmail.co~

Dato : 25-10-04 14:29

Hej!
Jeg har haft problemer med en worksstation, og har tømt den og geninstaleret
forfra og opdateret fra Windows update, med næste alt der kunne være.
Jeg har bare fået et nyt lille problem med den. Efter at have installeret
Webshorts, som er et skærm pause program mm. får jeg en fejlmelding der
siger "Procedureindgangspunktet SHGetSpecialFolderPathA kunne ikke findes i
DLL-bibliotektet SHELL32.dll".
Jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde en seriøst hjemmeside, der fortæller
mig om problemet.
Er der nogen her der evt. kunne hjælpe mig?

Mvh.
Sjakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 16:11

<sjakobsen@hotmail.com> wrote in message
> siger "Procedureindgangspunktet SHGetSpecialFolderPathA kunne ikke findes
> DLL-bibliotektet SHELL32.dll".

Dit program (WebShots) forsøger at bruge et API-kald i filen SHELL32.DLL -
dette kald findes tilsyneladende ikke i din NT4, men det gør sikkert i
Win2K/XP osv...
Måske du kan downloade Webshots i en NT-udgave - reklamer hos dem om
nødvendigt.

Du kan prøve, men det er ikke noget jeg vil anbefale, at lægge en
shell32.dll fil fra WinXP ind på din NT4.

Der er også den mulighed at din fil blot er blevet smadret og at du kan tage
en frisk fra en NT4 installations-cd.

///JJ

Fra : sjakobsen@hotmail.co~

Dato : 27-10-04 09:38

> [...]
> shell32.dll fil fra WinXP ind på din NT4.
>
> Der er også den mulighed at din fil blot er blevet smadret og at du kan

OK, ja - jeg tror jeg lader Webshots være - i forhold til NT4.
Tak for svaret og hjælpen

Mvh
Søren