MS Windows
briani 27239
Slette "fortrykt" tekst
Fra : E. Vi/Ha

Dato : 25-10-04 07:53

Håber det er rette gruppe !

Når jeg går ind på adresselinien og vælger google, og skriver f,eks.
et d , kommer der 4 linier som begynder med d, når jeg nu gerne vil
slette f.eks. de 2 af dem, hvordan gør jeg ?
Det samme med ens e-mail adr. i et givet feldt hvor det står forkert
i en af linierne.

Mvh og tak for et forhåbentlig brugeligt svar
EVH

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-10-04 08:17

"E. Vi/Ha (slet JFHJV)" <evinkler@JFHJVadr.dk> skrev i melding
> [...]
> i en af linierne.
>
> Mvh og tak for et forhåbentlig brugeligt svar

Enkelte Auto-fullfør oppføringer i MSIE slettes slik:
Marker oppføringen du ikke vil ha lenger, og trykk [DELETE].
Hvis du har installert Googles søkeverktøy, er det en annen autofiullfør,
som har en egen selttefunksjon i menten til Google (klikk på logoen til
venstre for søkefeltet, og velg "slett tidligere søk".
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no