MS Windows
briani 27239
pc speaker off
Fra : Gimmer

Dato : 24-10-04 12:59

Hey.
Findes der en måde at slå pc speaker fra i win xp, jeg sidder på en bærbar
og kan drefor ikke bare klippe ledningen.
jeg syntes jeg på min stationære kunne slå den fra inde under sound &..... i
control panelet, men den mulighed har jeg ikke på min bærbar.
vh Gimmer

Fra : Calle.

Dato : 24-10-04 13:46

Gimmer wrote:
> [...]
> jeg syntes jeg på min stationære kunne slå den fra inde under sound
> &..... i control panelet, men den mulighed har jeg ikke på min bærbar.

dobbeltklik nede på højttaler ikonet ved uret, så du får mixerpulten frem,
tryk indstillinger > egenskaber, så kan du mærke PC-højttaler af også.
Derefter kan du slå den fra på mixerpulten
--
Calle.

Fra : Gimmer

Dato : 25-10-04 08:44

det kan man bare desværre ikke på min bærbar... kan det have noget at gøre
med at den bruger den "normale" højtaler til at spille de latterelige lyde
fra?
vh Gimmer

Fra : Calle.

Dato : 25-10-04 09:01

Gimmer wrote:
> det kan man bare desværre ikke på min bærbar... kan det have noget at
> gøre med at den bruger den "normale" højtaler til at spille de
> latterelige lyde fra?
Det lyder mærkeligt. Har du så prøvet at kigge i BIOS, om der er en mulihed
for at slå dem fra der!

--
Calle.

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 25-10-04 11:56

Hej gimmer
Husk under egenskaber at den sorte prik skal stå i fæltet "Afspilning" Før
du får mulighed for at afmærke PC-højtaler
mvh
Kurt