MS Windows
briani 27239
Boot.ini
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-10-04 11:17

Hej NG.

Der er gået noget galt i filen boot.ini, hvad er det nu der skal stå i den
hvis det er windows xp home? Det her står der i min"
[Boot Loader]
Timeout=2
Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT
[Operating Systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home
Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn"

Den starter altså en windowsinstallation det er jeg ikke interesseret i.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 24-10-04 12:27

Jørgen Nielsen wrote:

> [...]
> Edition" /fastdetect /NoExecute=OptIn"
>
> Den starter altså en windowsinstallation det er jeg ikke interesseret i.

Default skal rettes til:
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

Ved ikke hvordan det kommer til at fungere, hvis den er i gang med
installation af Windows XP.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-10-04 17:58

Hvis den var igang med en installation vil den fortsætte denne.