MS Windows
briani 27239
SP2 og registrering
Fra : Anita

Dato : 23-10-04 17:12

Hej gruppe,

Hvis man nu forestillede sig den hypotetiske situation at man har en ikke
registeret version af WinXP på sin computer, giver det så nogen problmer ved
installation af SP 2.
Grunden til at jeg spørger, er at jeg syntes at kunne mindes at
installationen af SP krævede en aktivering hos MS - er det også tilfældet
med SP 2 eller hvad?

Hilsen Anita

---

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-10-04 17:59

"Anita" <guntergunter400@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Grunden til at jeg spørger, er at jeg syntes at kunne mindes at
> installationen af SP krævede en aktivering hos MS - er det også tilfældet

++++++++++++++++++++++

Hej Anita.

Da jeg havde installeret min SP2 skulle jeg ikke aktivere min xp, men den er
aktiveret i forvejen.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Anita

Dato : 23-10-04 18:38

Hej igen,

Men lad så forestille sig at denne hypotetiske bruger ikke kan aktiveret sin
WinXp overhovedet. Kan denne bruger så uden videre installere SP 2 uden
problemer?

Mvh. Anita

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:417a8de4$0$264$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hej Anita.
>
> Da jeg havde installeret min SP2 skulle jeg ikke aktivere min xp, men den

---

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-04 19:01

Anita wrote:

> Men lad så forestille sig at denne hypotetiske bruger ikke kan aktiveret sin
> WinXp overhovedet. Kan denne bruger så uden videre installere SP 2 uden
> problemer?

Hvis den hypotetiske bruger ikke kan aktivere sin XP, er det nok fordi,
det er en piratkopi. Ellers er Microsoft/OEM-leverandøren sikkert villig
til at løse den slags problemer. Mig bekendt kan man ikke installere SP2
på en XP der ikke er aktiveret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet.

Fra : J.K.Arning

Dato : 23-10-04 19:50

On Sat, 23 Oct 2004 20:01:19 +0200, Kim Ludvigsen in newsgroup
dk.edb.system.ms-windows wrote:

> Mig bekendt kan man ikke installere SP2
> på en XP der ikke er aktiveret

Man kan jo heller ikke vide alt.

Som det fremgår her.

--
Regards
J.K.Arning :: 23-10-2004 20:48:14

Fra : Palle

Dato : 23-10-04 22:56

> [...]
> det er en piratkopi. Ellers er Microsoft/OEM-leverandøren sikkert villig
> til at løse den slags problemer. Mig bekendt kan man ikke installere SP2

Jo, det kan man. Jeg venter med at aktivere, til det hele er installeret.

Fra : T. Hartung

Dato : 24-10-04 07:38

> [...]
sin
> WinXp overhovedet. Kan denne bruger så uden videre installere SP 2 uden

med aktiver mener du så registrere sin XP. Man aktivere vel sin XP ved at
indtaste key-cods - herefter kan man gå online og registrere XP'en.

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-10-04 11:12

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> med aktiver mener du så registrere sin XP. Man aktivere vel sin XP ved at
> indtaste key-cods - herefter kan man gå online og registrere XP'en.

> [...]

Hej.

Hvis man aktivere den over nettet skal man ikke taste nogen key ind, kun den
under installationen.