MS Windows
briani 27239
MSDN
Fra : Papst

Dato : 23-10-04 12:49

Hvad vil det reelt sige at en version af et program er MSDN? Hvad er
forskellen på hvis programmet er en MSDN version og en "normal" version?

Mvh.
Parbst

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-10-04 13:02

"Papst" wrote

> Hvad vil det reelt sige at en version af et program er MSDN? Hvad er
> forskellen på hvis programmet er en MSDN version og en "normal" version?

Er der nogen der har tilbudt dig at du kan købe en MSDN version?
Indrapporter det til MS

MSDN (MS Developer Subscriptions) er et abonnement man kan købe igennem MS
MSDN Universal (som jeg abonnerer på) er den "største" pakke
Man har adgang til alt hvad MS udgiver (inkl beta releases) med få
undtagelser
OS, desktop programmer etc kan anvendes til personligt brug
Server produkter kan anvendes i fobindelse med test/udvikling, hvos man fx
kan stille et netværk med max 10 klienter (svjh) og således test fx
client/server der på websfarm og clustered databaser
Prisen ligger på ca 18k årligt - oprettelse er noget dyrere
http://msdn.microsoft.com/howtobuy/subscribers/default.aspx
http://www.ravenholm.dk/

Andre har ikke lov til at bruge produkterne og man må slet ikke sælge
produkterne

- Peter