MS Windows
briani 27239
Vedr. Windows Update (Win '98)
Fra : Bent Thomsen

Dato : 23-10-04 09:12

Hej alle

Jeg har netop geninstalleret Windows 98 på min fars PC, men har lidt
problemer med at opdatere igennem windows update. Jeg får følgende
meddelelse:

-----
Windows Update har fundet en fejl. Denne kan skyldes en unøjagtighed i
computerens indstillinger for klokkeslæt.

Sådan kontrolleres indstillingerne for dato og klokkeslæt:

Dobbeltklik på uret på proceslinjen.
Kontroller, at dato og klokkeslæt er korrekt.

Fejlkode (0x800C0008)
-----

Jeg har kontrolleret både uret i windows og bios. De passer i forhold til
DR1's tekst-tv, derudover har jeg prøvet synkronisering via internettet men
med samme resultat. Er der nogen af jer der ved hvordan problemet kan
afhjælpes? På forhånd tak

Mvh.
Brian Thomsen

PS: Det er en original udgave af windows '98

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-04 10:09

Bent Thomsen wrote:

> Jeg har netop geninstalleret Windows 98 på min fars PC, men har lidt
> problemer med at opdatere igennem windows update. Jeg får følgende
> meddelelse:

<klip>

Hvad med nogle af de svar man får fra Google?

Prøv at søge efter: Windows 98 Windows Update 0x800C0008

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Calle.

Dato : 23-10-04 12:23

Bent Thomsen wrote:
> [...]
> internettet men med samme resultat. Er der nogen af jer der ved
> hvordan problemet kan afhjælpes? På forhånd tak

hent manuelt den nyeste explorer 6, så kan du update igen.
--
Calle.