MS Windows
briani 27239
Register XP
Fra : Nils

Dato : 22-10-04 10:54

Hei
Kan noen gi meg et godt tips om et program som ordner opp i register og
fjerner det som ikke skal være der ??
--
Nils

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-10-04 11:51

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#reg_cleaners

--
Mvh, Ole Larsen - Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Mads

Dato : 22-10-04 12:57

On Fri, 22 Oct 2004 09:54:24 GMT, "Nils" <nn@jhgf.no> wrote:

>Hei
>Kan noen gi meg et godt tips om et program som ordner opp i register og
>fjerner det som ikke skal være der ??

Tuneup 2004
http://www.updatexp.com/windows-xp-tweaks.html

mvh Mads

Fra : Anders Lund

Dato : 22-10-04 17:11

Mads wrote:
> Tuneup 2004
> http://www.updatexp.com/windows-xp-tweaks.html

Kan jeg også anbefale - har faktisk lige købt den fulde version. Det har
fjernet en masse ting på min maskine og Windows XP er blevet rimelig
hurtigt nu! :)

http://www.tune-up.com/ hvis man vil have deres egen side...

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Nils

Dato : 22-10-04 18:39

Takker alle for god hjelp, skal finne ut hva jeg skal bruke av program.
Takker
--
Nils