MS Windows
briani 27239
Kan det passe der ikke findes et gratis DV~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-10-04 04:28

se subj.

jeg vil gerne se dvd, men kan det passe man ikke kan få det gratis?

windows xp uk
media player 10 uk
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-10-04 08:33

> se subj.
>
> jeg vil gerne se dvd, men kan det passe man ikke kan få det gratis?

> [...]
Du kan hente den her:
http://www.haarslevefterskole.dk/media/Filmhold/dvdpack.msi

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-10-04 08:46
Fra : GiWeo

Dato : 21-10-04 15:23

Hejsa

> og den er gratis
> http://www.haarslevefterskole.dk/media/Filmhold/dvdpack.msi

Og hvad er det ??

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Snuden

Dato : 21-10-04 17:14

On Thu, 21 Oct 2004 16:22:51 +0200, GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa

>Og hvad er det ??

Ikke noget jeg kunne drømme om at klikke på .. .msi er Microsoft
Installer - jeg vil godt selv bestemme hvad der skal installeres :P
--
Snuden

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-10-04 17:23

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa

> Og hvad er det ??
et dvd codec til windows media player

desværre passer den ikek til media player 10

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-10-04 18:15

Jeg har den installeret på Win XP Pro med Mediaplayer 10 og efterfølgende
installerede jeg DVDpack.msi og der virker bare!

Fra : pa

Dato : 21-10-04 08:38

> se subj.
>
> jeg vil gerne se dvd, men kan det passe man ikke kan få det gratis?

> [...]

....ikke alt i verden er gratis..
min WmPlayer 10, kan da godt afspille DVD
sæt din DVD i dit DVD drev, i MENU.. vælg PLAY, DVD,VCD or audiCD.
alternativ: hent og installer Elecard Player, så får du i tilgift installert
nødvendig Codec.
men så er det jo stadigvæk ikke helt gratis ( du skal vel også have lidt for
dit arbejde)

http://www.moonlight.co.il/cons.php

v/h pa

Fra : ///JJ

Dato : 21-10-04 09:28

sniper_Nolight wrote:
> se subj.
>
> jeg vil gerne se dvd, men kan det passe man ikke kan få det gratis?
>
> windows xp uk
> media player 10 uk

Øh - WMP10 kan da uden videre afspille DVD'er??
Hvis du får en fejlmelding når du prøver, så er din opløsning sikkert for
høj (står der også i fejlmeddelelsen), sæt den ned i 1024x768 eller lidt
mindre.

///JJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-10-04 12:24

tak til jer alle for svar - intet har dog helt løst problemet -

JSH: linket til det gratis codec understøtter ikke media palyer 10 desværre.

pa: jeg har en gratis stereo version af powerdvd der fulgte med mit
grafikkort, kan man inst codec alene - jeg har haft inst powerdvd, men jeg
vil i grunden gerne nøjes med media player til det hele men da jeg
afinstallerede powerdvd røg codecet åbenbart osse.

///JJ: jeg har prøvet det hele - med flere forskellige skiver

har i flere gode råd?

Fra : JSH [9800]

Dato : 21-10-04 14:19

> se subj.
>
> jeg vil gerne se dvd, men kan det passe man ikke kan få det gratis?

> [...]
Jeg har installeret MediaPlayer 10 og efterfølgende filen DVDPack.msi fra
Microsoft og kan sagtens se DVD film.

Jeg har aldrig haft andre dvd-afspillere installeret.

(jeg har sendt dig en mail)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-10-04 17:34

nu har jeg inst powerdvd igen og nu virker dvd afspilning i media player
10 - osse selvom windows xp video decoder checkup utility siger at det ikke
er kompatibelt med media player 10 - jeg havde fundet et codec der VAR
kompatibelt, men der virkede media player ikke - forvirret? - ja tak.