MS Windows
briani 27239
vælge standardprinter i XP pro (SP2)
Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-10-04 20:12

Hejsa,

Under Printere og faxenheder er der to printersymboler. Den ene er
"Microsoft Office Document Image Writer". Den anden er den installerede - en
HP 800C (eller deromkring).

Det er Image Writer der har "fluebenet".

Hvordan fortæller jeg maskineriet, at det er HP'eren, der er standardprinter
og den, der skal printes ud på?

I gamle dage husker jeg der var et punkt i Højreklik, der hed "benyt som
standard".

mvh

Rasmus

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-10-04 20:51

rasmus carlsen wrote:

> I gamle dage husker jeg der var et punkt i Højreklik, der hed "benyt
> som standard".

Det punkt har jeg stadigvæk.. og så gammel er jeg altså heller ikke!

Hvis du 2*klikker printeren så du får udskriftskøen frem, så har jeg også
det punkt i "printer" menuen.

Ellers kontakt ældresagen :)

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 20-10-04 21:03

On Wed, 20 Oct 2004 21:11:38 +0200, "rasmus carlsen"
<rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>og den, der skal printes ud på?
>
>I gamle dage husker jeg der var et punkt i Højreklik, der hed "benyt som

Mon ikke det håndteres på samme måde som i XP Home Edition:

Dobbeltklik på HP-printeren -> Klik på Printer -> Klik på "Benyt som
standardprinter"

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen