MS Windows
briani 27239
brugerprofiler
Fra : Kattemor

Dato : 20-10-04 15:09

En der ved hvordan man sletter alle brugerprofiler i xp ??

Hilsen is

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-10-04 15:30

"Kattemor" <kattemor@mail.dk> skrev:

>En der ved hvordan man sletter alle brugerprofiler i xp ??

Kontrolpanel => Brugerkonti

Man skal være logget på med administratorrettigheder for at slette
konti. Forsigtighed tilrådes.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Kattemor

Dato : 20-10-04 17:00

Det har jeg også gjort, men har intet fundet hvor jeg kan slette det, er det
ikke et sted man bare kan slette hele mappen ???

Hilsen IS

Fra : Michael

Dato : 20-10-04 18:36

Kattemor wrote:
> Det har jeg også gjort, men har intet fundet hvor jeg kan slette det, er det
> ikke et sted man bare kan slette hele mappen ???

Log på som Administrator

Højre klik Denne computer
Egenskaber
Avanceret
Bruger profiler
Indstillinger

Du kan ikke slette den brugerprofil Du er logget på som.

Michael

Fra : Kattemor

Dato : 21-10-04 02:24

tusind tak, det hjalp )