MS Windows
briani 27239
Autostart Fra/Til?
Fra : Falcon

Dato : 20-10-04 07:25

Jeg har købt en cd som KAN afspilles på PC, men det kræver at den
autostarter, altså selv starter op når jeg lægger CD'en i drevet. Det
har virket før, men jeg , eller et prg, har åbenbart disablet
autostart. SÅ hvor er det nu lige jeg slår det til igen?

mvh Falcon

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-04 07:36

Falcon skrev:

>SÅ hvor er det nu lige jeg slår det til igen?

Hvilken windowsversion?
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 20-10-04 07:59

On Wed, 20 Oct 2004 08:35:40 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Hvilken windowsversion?

Sorry, Windows XP Pro US

Det må kaldes hurtigt svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-04 08:16

http://www.winguides.com/registry/display.php/6/
--
Knud

Fra : Falcon

Dato : 20-10-04 09:07

Hej Igen

Hmmm, meget mærkeligt, jeg fulgte din henvisning og kontrollerede min
registry settings, og autorun står til:
REG:DWORD 0x00000001 (1)

så det skulle jo været slået til, men Cd'en vil stadig ikke starte op,
så må jeg jo se om der er andet der er skyld i det.

mvh Falcon