MS Windows
briani 27239
Compaq ny installation?
Fra : Olsen

Dato : 19-10-04 22:37

Min gamle mor på 80 har købt en brugt Compaq Presario 5476. (gud bedre
det).

Jeg vil helst formatere harddisken og installere XPpro på den.

Hvad skal jeg være opmærksom på ?

Sidst jeg ordnede en Compaq vidste jeg ikke at man skulle indlæse
"drivers and utility" først.

Denne CD følger ikke med her. Kan jeg downloade den et sted out there ?

\Olsen

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 20-10-04 11:19

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "drivers and utility" først.
>
> Denne CD følger ikke med her. Kan jeg downloade den et sted out there ?

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?product=93377&lang=da&lc
=en&cc=dk&dlc=da&y=6&x=11&sw_lang=8

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-10-04 23:55

> [...]
> "drivers and utility" først.
>
> Denne CD følger ikke med her. Kan jeg downloade den et sted out there ?

Som du måske bemærker, har jeg et spørgsmål om netop denne pc.
Så hvis du installerer fra de originale cd.er med utilities, vil du måske
være venlig at sende mig en kopie af autoexec.bat og config.sys?
Hvis du vil lægge win xp ind, skal du lige være opmærksom på, at hvis ikke
den er blevet opgraderet, så har den kun 64 mb ram, hvilket er for lidt til
at køre win xp.

Kurt