MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP, Kopiering af HD
Fra : JB

Dato : 19-10-04 18:42

Hej jeg har en disk der er begyndt at få sporatiske fejl.
Kan man i XP home kopiere sin disk over på en ny, således at man slipper for
en total ominstallering. I bekræftende fald, hvorledes gøres dette. Den gl.
disk er en 40GB. Den nye en 60GB. De er altså ikke ens.

På forhånd tak for hjælp. JB

Fra : Leony

Dato : 19-10-04 20:02

"JB" <bakkedal14@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> slipper for en total ominstallering. I bekræftende fald, hvorledes
> gøres dette. Den gl. disk er en 40GB. Den nye en 60GB. De er altså

Det har harddiskproducenten et værktøj som kan gøre.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/