MS Windows
briani 27239
Hvordan får jeg messenger til automatisk a~
Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 19-10-04 08:48

Hej!

Hvordan får jeg messenger til automatisk at stå som "offline" når den
starter ?

Der er tit om morgenen, hvor jeg tænder min computer,
PC'en starter MSN Messenger op, og jeg bliver automatisk logget på.

Dt er ok at den logger automatisk på MSN Messenger,
men jeg vil gerne have den til at stå som "ikke til stede" eller endnu
bedre: "Offline"
fra starten indtil jeg sætter mig hen til maskinen.

Kan man det???

Jeg bruger MSN Messenger 6,2 DK

(Jeg har lavet en midlertidig løsning, hvor den skriver: Ikke til stede når
jeg har været inaktiv i 1 minut, men det er en dårlig løsning)

Hilsen
Carsten

Fra : Torben

Dato : 19-10-04 10:17

<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre: "Offline"
> fra starten indtil jeg sætter mig hen til maskinen.

under funktioner - indstillinger - generelt.
--
Mvh Torben

Fra : Sephyr

Dato : 19-10-04 10:24

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> under funktioner - indstillinger - generelt.
> --
> Mvh Torben
Det gøres sådan -
Start med at kopiere nedenstående tekst som der står du skal skrive -
Luk Outlook Express og afslut Windows Messenger nede ved uret -

Start -> Kør -> Skriv:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Tryk -> Enter

Mvh. Sephyr

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 19-10-04 10:57

"Sephyr" <sephyr1@sletgvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Start -> Kør -> Skriv:
> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Jeg tror ikke lige at det var det han mente han vil vidst godt beholde den
LOL
BC

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 22-10-04 18:06

HVor er det irriterende at folk ikke kan læse hvad man skriver

Fra : Peter T.

Dato : 19-10-04 11:41

Torben leverede følgende historie fra de varme lande:

> under funktioner - indstillinger - generelt.

Jeg tror ikke at fjernelse af hak i "automatisk sign-on ved startup" løser
hans problem, da mit gæt er at Carsten ønsker, at han er online, men står
som offline hos andre, når han logger på (man kan det i ICQ, da ICQ husker
sidste onlinetilstand).
Og det ønsker jeg også selv at MSN kunne, da jeg har stor risiko for at
nogle skriver til mig, i det jeg logger mig på om morgenen. Og den ting er
heller ikke lavet i den betaversion af MSN7, som jeg har testet (og
dumpet).

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 20-10-04 08:59

Hej Peter,

Præcis som du beskriver...
Det kan man ikke som Torben beskriver
under
under funktioner - indstillinger - generelt.