MS Windows
briani 27239
Underligt problem i xp.
Fra : Rosander

Dato : 18-10-04 18:04

Hej.

Er der nogle der kan give mig et svar på hvorfor at jeg pludselig skal logge
på som bruger på min maskine, jeg har lige formateret pga. at jeg havde det
samme problem før, og nu her dagen efter hvor jeg tænder for den er det galt
igen, der var intet efter ivejen lige efter at jeg havde formateret jeg har
aldrig oprettet en konto udover administrator konto, er der en lettere måde
at klarer problemet på end at formaterer.

MVH.
Rosander

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-10-04 18:21

Rosander skrev:

>Hej.

Næh ...

>Er der nogle der kan give mig et svar på hvorfor at jeg pludselig skal logge
>på som bruger på min maskine,

Nej, det ved jeg sør'me ikke. Men det er standard-indstillingen efter
installation.

>jeg har lige formateret pga. at jeg havde det samme problem før,
>og nu her dagen efter hvor jeg tænder for den er det galt
>igen, [...] er der en lettere måde
>at klarer problemet på end at formaterer.

Ja. Formatering hjælper ikke på det - det er ikke en fejl men en
feature. Start -> Kør: control userpasswords2

så skulle resten give sig selv.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Rosander

Dato : 18-10-04 18:31

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Rosander skrev:

> Nej, det ved jeg sør'me ikke. Men det er standard-indstillingen efter
> installation.
Det er ikke standard jeg har kørt i langt over et år før problemet opstod
og har også XP på arbejde, og problemet var der ikke lige efter
formateringen, men først her dagen efter.

Fra : Zulu

Dato : 18-10-04 19:48

Rosander wrote:
> [...]
> efter at jeg havde formateret jeg har aldrig oprettet en konto udover
> administrator konto, er der en lettere måde at klarer problemet på

Det er fordi du kan opdateret :NET Framework til version 1.1, gå på
WindowsUpdate og hent SP1 til version 1.1 så skulle det være i orden igen.

Zulu