MS Windows
briani 27239
Efter install af SP2 går internet i sort
Fra : Kurt

Dato : 18-10-04 16:09

Jeg har nu 2 gange downloaded/installeret SP2 på min XP home edition (OEM)
med Norman Antivirus og begge gange er min adgang til internettet via ADSL
(TDC) gået i sort. med det resultat, at jeg var nødsaget til at formattere
PCèn og installere XP påny

Efter kort tid ophører forbindelsen at virke. Genstart af PCèn kan
kortvarigt genetablere forbindelsen.

Jeg har prøvet "alt" : TDC hotline - Norman antivirus hotline -
Microsoft (ingen hjælp til OEM vers.)
deaktivere firewall og antivirus program
Lige lidt har man fundet fejlen/konflikten

Efter sidste formattering/install, har jeg en velkørende PC med XP men uden
SP2

Er der nogen der har et bud på hvad der sker/konflikter med mit netværk når
SP2 er installeret

hilsen KURT

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-10-04 16:56

"Kurt" <iversletdettekurt@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden
> SP2
>
> Er der nogen der har et bud på hvad der sker/konflikter med mit netværk

Hej Kurt
Du er ikke den eneste har så sent som idag talt med en i samme situation,
tilsyneladende ingen forbindelse men TDC siger at de kan se at der sker
noget på ledningen altså de kan se at der er logget ind, så hvad der sker er
noget underligt noget.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-04 18:57

Paul Østerby Sørensen skrev:

> [...]
> se at der sker noget på ledningen altså de kan se at der er logget
> ind, så hvad der sker er noget underligt noget.

En af mine knægte døjer med samme problem i SP2, hvis han hiver
netledningen ud i et par sekunder, kommer forbindelsen igen, jeg er også
på bar bund fordi det er den eneste maskine her i huset der gør det.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk