MS Windows
briani 27239
HVordan gemmer jeg mit adressekartotek fra~
Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 18-10-04 11:34

Skal snart formattere harddisk...

HVordan gemmer jeg mit adressekartotek fra MSN Messenger?

Hilsen

Carsten

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 18-10-04 11:43

On Mon, 18 Oct 2004 12:33:43 +0200, cjtcjtcjt wrote:

> Skal snart formattere harddisk...
>
> HVordan gemmer jeg mit adressekartotek fra MSN Messenger?

MSN Messenger har server-side kontaktliste, så det skulle ikke være
nødvendigt at lave en backup.

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk

Fra : jama

Dato : 18-10-04 15:01

"Simon Lyngshede" <simon@giraf.spiceweasel.dk> skrev i en meddelelse

> MSN Messenger har server-side kontaktliste, så det skulle ikke være
> nødvendigt at lave en backup.
>
> --
> Simon Lyngshede
> simon@giraf.spiceweasel.dk
> Remove long necked animal.

>Tag en kopi på en diskette der kan dit adressekartotek nemt være.
MVH.u3066

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 18-10-04 20:35

Simon Lyngshede wrote:

> MSN Messenger har server-side kontaktliste, så det skulle ikke være
> nødvendigt at lave en backup.

Og hvis du vil flyttet dem over på en ny konto (anden email adr.) så kan du
bruger "Gem list over kontakt personer" under fanebladet "kontaktpersoner"
også derefter importere dem igen på den nye konto.

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 19-10-04 08:50

tak for hjælpen!