MS Windows
briani 27239
Virusscanning
Fra : Erling

Dato : 17-10-04 17:08

Ifølge Jyllands-posten er det en god ting af og til at virusscanne i
fejlsikret tilstand. Jeg har lige prøvet, men virusscanneren vil ikke
starte. Jeg benytter Webspeed sikkerhedspakke. Hvad gør jeg forkert.

Mvh E.

Fra : Gevaldi

Dato : 17-10-04 18:30

Erling skriblede:
> Ifølge Jyllands-posten er det en god ting af og til at virusscanne i
> fejlsikret tilstand. Jeg har lige prøvet, men virusscanneren vil ikke
> starte. Jeg benytter Webspeed sikkerhedspakke. Hvad gør jeg forkert.

Spør' JyllandsPosten :D

Spøg til side, er du sikker på at dit AV
starter op i fejlsikret tilstand, for hvis
ikke er du jo ikke i stand til at bruge det.

I fejlsikret tilstand starter windows jo op
uden alle disse enhedsdrivere.

--
/Gevaldi