MS Windows
briani 27239
Windows XP Home og Windows XP pro
Fra : Henrik Larsen

Dato : 17-10-04 15:05

Hej Alle

Jeg har et spørgsmål som i her inde måske kan hjælpe med.

Det er ganske simpelt at min bror siger at man ikke kan afvikle spil
på en XP PRO, jeg siger at den eneste forskel der er på PRO og HOME er
at der i PRO ligger en IIS, min bror siger at det gør der også i HOME,
hvem har mest ret.

Min bror fortalte mig at han havde fået det at vide af en MS
Cerficatet bruger, jeg spurgte denne om hvad det betød, han kendte
ikke til navnet og fortalte mig så at sådanne mennesker findes ikke i
Danmark.

Jeg stor smilede bagefter for jeg kender en med det Cerfikat.

Kan i hjælpe mig med XP Pro og XP home??

Fra : kk

Dato : 17-10-04 15:35

"Henrik Larsen" <dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> på en XP PRO, jeg siger at den eneste forskel der er på PRO og HOME er
> at der i PRO ligger en IIS, min bror siger at det gør der også i HOME,

Tror ikke at du kan finde noget som er bedre til spil. Ikke alle dog. Men
selv det ældgamle "Wolfenstein" spiller fint på min, tillige med det nye
"Doom 3"

> [...]
> Danmark.
>
> Jeg stor smilede bagefter for jeg kender en med det Cerfikat.

Kender ikke så meget til det, men jeg tror at du har ret.

mvh
kk

Fra : Mads

Dato : 17-10-04 15:40

On Sun, 17 Oct 2004 16:04:41 +0200, Henrik Larsen
<dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote:

>Det er ganske simpelt at min bror siger at man ikke kan afvikle spil
>på en XP PRO,

Det er noget vrøvl. Jeg har kørt masser af spil på min XP Pro
det sidste år.

>jeg siger at den eneste forskel der er på PRO og HOME er
>at der i PRO ligger en IIS, min bror siger at det gør der også i HOME,
>hvem har mest ret.

Der har han nu delvist ret. Home har også IIS men det er godt gemt
og kræver en del fusken for at kunne fungere.

> [...]
>Cerficatet bruger, jeg spurgte denne om hvad det betød, han kendte
>ikke til navnet og fortalte mig så at sådanne mennesker findes ikke i

Hmm, så må jeg sku lige tjekke min dåbsattest for jeg mener da
ellers nok at jeg er dansker.

mvh Mads

Fra : Leony

Dato : 17-10-04 16:07

"Henrik Larsen" <dsl53373@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på en XP PRO, jeg siger at den eneste forskel der er på PRO og HOME er
> at der i PRO ligger en IIS, min bror siger at det gør der også i HOME,

Hvis engelsk ikke er et problem så kan du bruge denne:
http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-04 16:16

Henrik Larsen skriver:

> Det er ganske simpelt at min bror siger at man ikke kan afvikle spil
> på en XP PRO,

Det vil min "firmablærbare" med pro da være ked af at få at vide, her
fungerer spil lige så godt som på min stationære med home versione

> jeg siger at den eneste forskel der er på PRO og HOME er
> at der i PRO ligger en IIS

Pro er bygget til at logge på et domæne, det er home ikke. Der er flere
services tilgængeligt i Pro, men ikke noget (IMHO) du som hjemmebruger
vil kunne mærke til.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik Larsen

Dato : 18-10-04 14:32

On Sun, 17 Oct 2004 16:04:41 +0200, Henrik Larsen
<dsl53373@vip.cybercity.dk> wrote:

>Kan i hjælpe mig med XP Pro og XP home??

Takker for alle svarene, jeg har fundet ud af hvorfor den tér sig
sådan det er uvidenhed fra min brors side...

VH
HL