nyt?
Fra : Joachim Lykke

Dato : 15-05-01 03:28

Hejsa Klaus,

Vi er mange efterhånden der undrer os over om der sker noget i forretningen
whitehat.dk. Der er blevet solgt nogle varer men ingen har tilsyneladende
set noget til dem! Det er ikke for at være en pestilens og til gene i din
hverdag at jeg atter engang skriver til dig - men mere til information om at
der er stigende utilfredshed omkring levereringsstatus, blandt whitehats
brugere hvilket jeg formoder at du gerne vil undgå en eskalering af.

Som jeg tidligere har givet udtryk for synes jeg at du gør et godt stykke
arbejde, med sikkert næsten kun utak som løn. Der ligger højest sandsynligt
mange flere timer end man som udgangspunkt tror og det er vi mange der
virkelig værdsætter. Der er også mange der er villige til at støtte dig
langt også finansielle spørgsmål - vi kan da sagtens leve med nogle
nyhedsbreve og reklamer af og til (dog helst ikke på vores sider :). Vi er
også meget tolerante mhp. problemer der opstår.

Jeg har desuden også valgt at købe domæne hos dig. Dels fordi det var et
udemærket tilbud, men mest nok fordi jeg gerne vil støtte dig når jeg nu har
et gratis webhotel. Men tålmodighed varer ikke uendeligt når der kommer
penge på bordet, og da jeg har betalt og ikke set nogen form for reaktion
fra din side begynder jeg at undre mig over om jeg er blevet taget ved
næsen? Domænet er end ikke registreret endnu, hvilket er lidt nervepirrende
da jeg jo gerne vil sikre mig det navn jeg har bestilt inden andre gør det!

Et sted på debatforummet svarede du på spørgsmålet om hvor lang
forretningsgangen for domæneregistrering var. Du sagde at der ville gå ca. 2
dage fra du modtog nødvendige papirer og betaling, men der er gået langt
over det for mit vedkommende. Du har også lovet at udsende mails til os der
har bestilt domæne, men vi har intet hørt overhovedet! Det kan være du har
travlt eller at der er et problem af en art, det kan jeg nok leve med - men
jeg bryder mig ikke om, ikke at få noget at vide om status!

Jeg håber meget at jeg meget snart hører fra dig angående mit domæne!

--
Mvh. Joachim L. Andersen
http://www.whitehat.dk/tankefuld/

Fra : Christian Joergensen

Dato : 15-05-01 09:03

Mon ikke du skulle skrive til klaus@whitehat.dk istedet ?

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Joachim Lykke

Dato : 15-05-01 13:40

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse
> Joachim Lykke <viskestykket@DELETEhotmail.com> wrote:

[klip]
> Mon ikke du skulle skrive til klaus@whitehat.dk istedet ?
[/klip]

He, det var vidst sent da jeg skrev mail igår :) - den er blevet sendt til
klaus, beklager iøvrigt denne uintenderede OT.

mvh. Joachim