MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Media Player 10 med børnesygdomme
Fra : Lars

Dato : 16-10-04 12:15

Jeg oplever at den nyligt udgivne Windows Media Player 10 er har flere fejl
fra fødslen.

Er der andre der har samme oplevelse?

Den viser ikke det nummer der spilles i biblioteket når man afspiller
blandet.
Jo den viser selvfølgelig det første nummer men den springer ikke videre og
markerer de efterfølgende.
Det ved jeg version 9 gjorde.

Pludselig kan den finde på at doble op i mappestrukturen i
biblioteksvisning så der er 2 af hver afspilningsliste og af aktuel
afspilning, 2 af al musik etc.

Mystisk og irriterende.

Jeg håber så på at MS snart vil have fejlrettelser klar på Windows Update
siden.
--
Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-04 12:46

"Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mystisk og irriterende.
>
> Jeg håber så på at MS snart vil have fejlrettelser klar på Windows Update

Jeg synes den generelt er væsentlig ringere end Media Player (version 9.x).
Men bordet fanger vel man kan vel ikke geninstallere den gamle uden at køre
systemgendannelse eller hyr ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Jacob

Dato : 17-10-04 09:28

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
9.x).
> Men bordet fanger vel man kan vel ikke geninstallere den gamle uden at

Jo du afinstall den blot så gendanner den version 9

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 14:32

Lars wrote:
> Mystisk og irriterende.

Jeg synes generelt den har kørt godt. Men jeg har eet videoklip (der til og
med er superfedt) hvor den kun vil spille 40 sek. ud af 4 minutter. Hvis jeg
forsøger at spole lidt, viser den nye 40 sek. Men den kan ikke spille alle 4
minutter sammenhængende. WMP9 kunne afspille klippet uden problemer..

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Kim Hansen

Dato : 16-10-04 15:15

On 16 Oct 2004 11:15:03 GMT, Lars <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>Pludselig kan den finde på at doble op i mappestrukturen i
>biblioteksvisning så der er 2 af hver afspilningsliste og af aktuel
>afspilning, 2 af al musik etc.

Jeg har haft vrøvl med mit mail program ( Agent ) og Microsoft
Explorer. Den vil ikke lukke ned uden jeg bruger joblisten, og der
viser den der er to åbnet.
Jeg har prøvet at installere den to gange, begge med samme fejl.
Så det er blevet til to gange systemrestore.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S