MS Windows
briani 27239
Stoppe AUTOMATISK AFSPILNING vha gpedit.ms~
Fra : Sven

Dato : 16-10-04 01:45

Hej.
Jeg sidder her med en nyinstalleret Windows med slipstreamet SP2, og jeg kan
bare ikke finde det punkt i Gpedit.msc hvor man slår automatisk afspilning
fra. Nogen der kan hjælpe?

Vh
Sven

Fra : Sven

Dato : 16-10-04 01:48

Hmmm. det gik lidt stærkt.
Det er selvfølgelig WindowsXP, og det er automatisk afspilning af CD'ere jeg
mente.

Sven

Fra : Brian Olsen

Dato : 16-10-04 02:13

"Sven" <chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote in message news:ckpqtm$1non$1@news.cybercity.dk...

I UK-udgaven er det under Computer/User Configuration -> Administrative Templates -> System

Der finder du begge steder punktet 'Turn off autoplay'

Mvh
Brian Olsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-10-04 02:25

Sven skrev:

> Jeg sidder her med en nyinstalleret Windows med slipstreamet
> SP2, og jeg kan bare ikke finde det punkt i Gpedit.msc hvor
> man slår automatisk afspilning fra.

Computer Configuration -> Administrative Templates -> System ->
'Turn off Autoplay' = Enabled.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mikael Andresen

Dato : 16-10-04 22:27

kan jeg ikke lige få den på dansk.. eg syntes ikke at kunne finde det på den
danske version af XP

Mvh .Mikael

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-10-04 02:52

Mikael Andresen wrote:
> kan jeg ikke lige få den på dansk.. eg syntes ikke at kunne finde det på den
> danske version af XP

Denne computer/højreklik drevet/egenskaber/faneblad aut. afsp.

--
Mvh, Ole Larsen - Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Sven

Dato : 16-10-04 05:26

> Hej.
> Jeg sidder her med en nyinstalleret Windows med slipstreamet SP2, og jeg
> kan bare ikke finde det punkt i Gpedit.msc hvor man slår automatisk
> afspilning fra. Nogen der kan hjælpe?

Yep, det virker. Takker mange gange.

Sven