MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WMP 10 bibliotek
Fra : Lars

Dato : 16-10-04 00:43

Nu har jeg opgraderet til Windows Media Player 10

Der er flere ting der ikke virker som i vers. 9

Bl.a. savner jeg i høj grad at man ved blandet afspilning (shuffle play)
får highlightet den aktuelle fil der afspilles i biblioteksvisning. Og her
mener jeg ikke i liste men i selve biblioteksvisning så jeg hele tiden kan
følge med i hvilken fil, hvilken bitrate, hvilken længde, hvilken kunstner
etc. der aktuelt lyttes til.

Er der nogen der har en løsning på det problem?

Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-04 14:11

"Lars" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> etc. der aktuelt lyttes til.
>
> Er der nogen der har en løsning på det problem?

Jeg har vejet Windows Media Player Version 10 og fundet den for let, og
vupti, tilbage på plads er den gamle Meida Player ( V. 9) og den bliver ikke
skiftet ud før Microsoft kommer med noget ordentligt.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Lars

Dato : 16-10-04 17:50

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> said in

> [...]
> og vupti, tilbage på plads er den gamle Meida Player ( V. 9) og den
> bliver ikke skiftet ud før Microsoft kommer med noget ordentligt.

Og hvordan sletter du version 10 og geninstallerer version 9?

--
Lars

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-10-04 19:22

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> said in

> Og hvordan sletter du version 10 og geninstallerer version 9?

Hvis du bruger Windows XP går du tilbage til det gendannelsespunkt før du
installerer Version 10 og så er den hjemme. Problemet er så bare at du skal
installere alt hvad du har installeret efter Version 10. Men da det ikke kan
være ret mange dage siden er det problem jo nok til at overse. Jeg er ikke
sikker på om hvor vidt at tidligere udgaver af Windows har denne
gendannelsespunkt-funktion.

Du går ind i Start og vælge menuen "Hjælp og support" og her går du ind
under emnegruppen "Vælg en opgave" og tager punktet " Fortryd ændringer ved
din computer med Systemgendannelse " og det er her tager du punktet "Gendan
computeren, som den var på et tidligere tidspunkt". Du vælger så den dato
som du lavede installationen af Version 10 på.

Fra : Carl Drud

Dato : 16-10-04 19:36

Kim Larsen wrote:

> [...]
> installere alt hvad du har installeret efter Version 10. Men da det ikke kan
> være ret mange dage siden er det problem jo nok til at overse.

Hvorfor dog ikke gå i "Tilføj eller fjern programmer og hak af i "Vis
opdateringer". Rul ned til "Windows XP - Softwareopdateringer".

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/faq.aspx#2_3

Carl

Fra : Lars

Dato : 16-10-04 20:10

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> said in

> Hvorfor dog ikke gå i "Tilføj eller fjern programmer og hak af i "Vis
> opdateringer". Rul ned til "Windows XP - Softwareopdateringer".
>
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/faq.aspx#2_3

Jeg takker mange gange for hjælpen.
Jeg vil kraftigt overveje at gøre dette hvis ikke MS sender en fejlretning
ud snarest.

--
Lars