MS Windows
briani 27239
Problem med Visning i menuer
Fra : Salmack

Dato : 15-10-04 13:18

Jeg har et irriterende problem med min XP Home.

Hver gang jeg bruger et vindue som Åbn, Gem Som,
Gennemse osv. er visninger/Arranger ikoner altid sat
til Sidst Ændret i stedet for alfabetisk med Navn.

Det er dødirriterende at skulle lave det om hele tiden,
og jeg kan ikke finde en mulighed til at sætte det til at
bruge den samme indstilling hele tiden i Arranger Ikoner.

Nogen der har en løsning til mig?

Mvh. Salmack

Fra : Snuden

Dato : 15-10-04 20:46

On Fri, 15 Oct 2004 14:18:18 +0200, "Salmack" <Salmack_dk@yahoo.co.uk>
wrote:

> [...]
>og jeg kan ikke finde en mulighed til at sætte det til at
>bruge den samme indstilling hele tiden i Arranger Ikoner.

- Start stifinder.
- Sæt visningen som du vil have den.
- Luk Stifinder og start Stifinder igen
- Menuen Funktioner => punktet Mappeindstillinger => Fanebladet Vis
- Klik på "Anvend på alle mapper"
- Klik på OK/Luk
- Luk Stifinder

Så burde den være der.
--
Snuden

Fra : Salmack

Dato : 16-10-04 13:15

Mærkeligt... Det har jeg brugt ofte, men da der ikke var
problemer med Stifinder troede jeg ikke det ville hjælpe.

Takker