MS Windows
briani 27239
BOOT fejl (BLÅ SKÆRM)
Fra : Dennis

Dato : 15-10-04 07:39

Hej,

Så skete det igen....ny blå skærm. Meddelsen er indført nedenunder, det
skete efter jeg første gang indstallerede min nye skærm SONY SDM-HX93 =
underligt.

Jeg har prøvet at fjerne alle perifere enheder, men den bipper fortsat idet
den booter.

Bundkortet ASUS P4P800 DELUXE har "vocal post message" og den siger
"Computer now booting from operating system" hvortil manualen siger "No
action required"

Alt i alt tyder det vil på en fejl i Windows XP build 2600 (for øvrigt)

Tøv ikke med at søge flere oplysninger, jeg håber I kan hjælpe!

BLÅ SKÆRM:
"Der er fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned for at forhindre
beskadigelse af computeren.

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Hvis det er første gang, at du har denne stopfejl, skal du genstarte
computeren. Hvis skærmbilledet vises igen, skal du gøre følgende. Sørg for
at al ny hardware eller software er korrekt installeret. Hvis dette er en ny
installation, skal du spørge hardware- eller softwareproducenten, om der er
windows opgraderinger, som du muligvis har brug for.
Hvis problemet opstår igen, skal du deaktivere eller fjerne hardware eller
software, der er installeret for nylig. Deaktiver nogle indstillinger for
BIOS-hukommelsen, f.eks. caching eller afskygning.
Hvis du skal bruge fejlsikret tilstand til at fjerne eller deaktivere
komponenter, skal du genstarte computeren g trykke på F8 for at vælge
Avancerede startindstillinger og derefter vælge fejlsikret tilstand.

Tekniske oplysninger:

***STOP: 0x000000ED ( 0x81F64500, 0xC0000032, 0x00000000, 0x00000000)"

mvh Dennis

Fra : Palle

Dato : 15-10-04 09:28

"Dennis" <dennis_tolstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Så skete det igen....ny blå skærm. Meddelsen er indført nedenunder, det
> skete efter jeg første gang indstallerede min nye skærm SONY SDM-HX93 =
> underligt.

Hvordan installerede du en skærm?

Fra : Dennis

Dato : 15-10-04 10:12

> Hvordan installerede du en skærm?

Ja okay undskyld formuleringen, altså jeg satte et kabel til

mvh Dennis

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 15-10-04 15:34

> Ja okay undskyld formuleringen, altså jeg satte et kabel til
>
> mvh Dennis

Hej kører du XP med SP2, jeg måtte geninstallere gfx kort driveren efter SP2
maskinen kørte dog perfekt lagde først mærke til det da jeg ville ændre
opløsninger måske noget tilsvarende med den nye skærm
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Sander

Dato : 15-10-04 15:39

Lyder nu mere som et harddisk problem, Boot volume må jo være det drev du
booter
fra, kan den starte med den gamle skærm.

Sander.

Fra : Dennis

Dato : 18-10-04 11:15

"Sander" <noller1@webspeed.dk> wrote in message
> Lyder nu mere som et harddisk problem, Boot volume må jo være det drev du
> booter
> fra, kan den starte med den gamle skærm.

Det glemte jeg at opgive...nej efter det skete første gang kunne jeg heller
ikke starte med min tidl. skærm...angående service packs fra Paul Østerby
Sørensen har jeg ingen opdateringer.

mvh Dennis