MS Windows
briani 27239
Hvor finder jeg en speciel fil til aktiver~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 14-10-04 00:26

Hej

Hvor kan jeg finde og kopiere sådan en fil til cd ellerandet medie til at
slippe for aktivering af systemet via internet og tlf??

Jeg har hørt om det at kopiere filen fra og til samme sted påharddisken så
man slipper for aktivering af windows via internet og tlf..

Vh. Bart

Fra : Fynbo

Dato : 14-10-04 04:08

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt om det at kopiere filen fra og til samme sted påharddisken så
> man slipper for aktivering af windows via internet og tlf..

Søg efter en fil der hedder wpa.dbl.
Skal du geninstallere på et tidspunkt.
kopiere du bare filen til samme mappe
som du finder den i og aktiverer Windows
på normal vis. Det går bare hurtigere fordi
du ikke skal ringe eller noget. Den finder
filen og tjekker om det er den rigtige..

Fynbo

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 15-10-04 01:27

Hej igen.

Tusind tak for hjælpen.

Men jeg tror ikke man kan bruge denne fremgangsmåde når man har udskiftet
harddisk eller bundkort så skal det ringes op til MS for at aktivere og det
er ikke længere muligt via internet. Hvorfor skal man gøre det? Findes der
andre mulighederr?

Vh. Bart

Fra : Fynbo

Dato : 15-10-04 04:05

> [...]
> det
> er ikke længere muligt via internet. Hvorfor skal man gøre det? Findes der

Har du prøvet?
Jeg har skiftet HD 2 gange
Netkort 1 gang
Grafik 1 gang uden problemer.
Virker også hvisbundkort er af samme fabrikat.

Fynbo

Fra : Bart Bendtsen

Dato : 16-10-04 02:27

Hej igen.

Ja jeg har prøvet og er blevet afkrævet atringe til MS for at aktivere win
xp pro oemidet viainternetikkekan gøres længere pga. skift afharddisk
ellerbundkort afsammefabrikant Mærkeligt.

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 16-10-04 12:41

Bart Bendtsen wrote:
> Ja jeg har prøvet og er blevet afkrævet atringe til MS for at
> aktivere win xp pro oemidet viainternetikkekan gøres længere pga.
> skift afharddisk ellerbundkort afsammefabrikant Mærkeligt.

Du skal nok også have aktiveret din mellemrumstast

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>