MS Windows
briani 27239
Logge på xp uden at klikke på brugernavn, ~
Fra : P.Christensen

Dato : 13-10-04 19:10

Hej, efter at jeg har lavet et image af min gl. hd og lagt den over på den
nye
er windows begyndt med at jeg skal klikke på brugernavnet inden xp kan
starte op!!

Hvordan slår jeg dette fra?, det er xp pro ER opdateret og der er kun min
konto og administratorkonto,
min egen konto har adm. rettigheder.

Hilsen Palle

Fra : Bent

Dato : 13-10-04 20:23

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> starte op!!
>
> Hvordan slår jeg dette fra?, det er xp pro ER opdateret og der er kun min

Denne kan løse dit problem :

>Genvej til:
>http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp

Mvh / Bent