MS Windows
briani 27239
Sp2 Bluetooth og Logitech
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-10-04 16:42

Hej

Jeg har et Logitech Bluetooth tastatur og mus sæt hvor jeg godt ville have
bluetooth til at virke...

Jeg hentede derfor først 1,05 softwaren fra logitech, men det virkede
overhovedet ikke. Så ringede jeg til Logtech og de sagde at det ikke ville
virke fordi jeg har SP2, så det skulle jeg afinstallere (jamen med hvad?,
godt man har en anden mus at sætte til) og så installere 2,11 softwaren som
er uden bluetooth software.. Det virker også fint, men der er ikke
bluetooth.

Hvordan for jeg aktiveret bluetooth i windows XP med SP2 så der kan tilføjes
andre enheder til Logitech hub´en?

Logitech henviste til Microsoft KB811800 method 4
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;811800

hvilken jeg bare ikke kan få til at hænge samme, da der slet ikke er noget
der heder "Printers and Other Hardware" i mit kontrolpanel (har engelsk
windows)

Nogen der ved hvordan, hvis det overhovedet kan lade sig gøre når windows jo
åbenbart ikke kender Logitech hub´en som en bluetooth dims?

Mvh. Bjarke

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-10-04 16:52

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> hvilken jeg bare ikke kan få til at hænge samme, da der slet ikke er noget
> der heder "Printers and Other Hardware" i mit kontrolpanel (har engelsk
> windows)

Okay det var jo bare fordi det er under kalgori, men så ender resten også
derefter, dvs ikke noget bluetooth

Fra : Dennis Lange

Dato : 13-10-04 19:12

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> med hvad?, godt man har en anden mus at sætte til) og så installere
> 2,11 softwaren som er uden bluetooth software.. Det virker også fint,

Ikke at det hjælper dig, men jeg har installeret SP2, og har pt SetPoint
1.05 kørende. For nogle timer siden havde jeg Setpoint 2.11 kørende. Begge
dele fungerer udemærket. Så hvor Logitech får den ide, at Setpoint ikke
virker med SP2 ved jeg ikke.

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-10-04 19:51

"Dennis Lange" <dblng3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dele fungerer udemærket. Så hvor Logitech får den ide, at Setpoint ikke

Hej Bjarke

Jeg har Logitech diNovo Media Desktop DK

Og her funker det uden problemer, både med SetPoint 1,05 og 2,11.
Og jeg kører med Win XP SP2 DK, så den person du snakket med ved Logitech
ved vist ikke hvad han snakker om.

Kurt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-10-04 23:50

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in message

> Og her funker det uden problemer, både med SetPoint 1,05 og 2,11.
> Og jeg kører med Win XP SP2 DK, så den person du snakket med ved Logitech
> ved vist ikke hvad han snakker om.

joe, for hvis jeg havde 1,05 INDEN jeg installerede SP2 ville det ikke være
et problem.. Men da jeg sidst reinstallerede computere.. tog jeg alle
Updates inkl. SP2 og så derefter installerede andet geil... og har ikke haft
brug for bluetooth før nu...

De sagde dog der snart kom en update til SP2... Men at det skulle virke med
2.11 hvor man så aktiverede XP´s egen bluetooth software.. men så er det
lige hvordan?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-10-04 17:30

Bjarke Hansen skrev:

> Nogen der ved hvordan, hvis det overhovedet kan lade sig gøre
> når windows jo åbenbart ikke kender Logitech hub´en som en
> bluetooth dims?

SP2 har Bluetooth-drivere indbygget, men ikke til Logitechs Blue-
tooth-hubs, for hvis der var det, ville jeg kunne se et ikon ved
navn Bluetooth inde i kontrolpanelet selvom der ikke er installeret
software fra Logitech, men det kan jeg ikke.

Ergo kan SP2 ikke genkende min Bluetooth Logitech-hub, men jeg vil
da stærkt gå ud fra, at jeg kan få det til at virke via Bluetooth
hvis jeg installerer Widcomm- og Setpoint-driverne fra Logitech.
Jeg har godt nok ikke prøvet på SP2 RTM endnu, men det virkede fint
nok på SP2 RC2 lige bortset fra, at tastaturet reagerer sløvt når
det kører Bluetooth her(*), men det har ikke noget med SP2 at gøre.

(*) <news:ckei7h.3no.1@tgm.dyndns.dk>.

--
Hilsen
Madsen