MS Windows
briani 27239
Baggrunde
Fra : Willy Brorson Jørgen~

Dato : 13-10-04 14:16

Mine venner sender mig mails med baggrunde, men jeg kan ikke se dem!
Hvorfor ikke!
Gruffo Hin Grumme

Fra : ///JJ

Dato : 13-10-04 17:08

Willy Brorson Jørgensen (slet ZZ30F) wrote:
> Mine venner sender mig mails med baggrunde, men jeg kan ikke se dem!
> Hvorfor ikke!
> Gruffo Hin Grumme

Hmm - kan du se andre billeder?
Hvilket OS bruger du?
Prøv at poste et eksempel i dk.binaer fx.

Det kan være dine venner benytter et særligt "baggrundsbillede-styrings"
program, som bruger dets eget billedformat. I så fald skal du have det
program også. Det fandtes engang et der var temmelig udbredt, men jeg har
glemt dets navn. Det skiftede bl.a. selv billedet ud efter et tidsinterval.

///JJ