MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Underlige mapper i XP
Fra : SjaMan

Dato : 13-10-04 10:44

Jeg har fået en masse underlige mapper på mit C-drev i Windows XP. De hedder
allesammen noget i retning af e26b0d590fb6e6e5d76480 og indeholder
tilsyneladende dll-filer. Jeg mener, mapperne er dukket op efter
installation af SP1. Kan de slettes, eller er de nødvendige for systemet?
Jeg har også installeret SP på en anden maskine med XP, og her figurerer
disse mapper ikke.

/tommy

Fra : Ole C

Dato : 14-10-04 11:16

SjaMan skrev blandt andet:

> [...]
> efter installation af SP1. Kan de slettes, eller er de nødvendige for
> systemet? Jeg har også installeret SP på en anden maskine med XP, og

Der er tilsyneladende tale om at Windows ikke har ryddet op efter sig i
forbindelse med opdateringen. Du burde uden problemer kunne fjerne de
mapper - se her: http://support.microsoft.com/?kbid=329260

--
vh
Ole C

Fra : SjaMan

Dato : 14-10-04 18:30

Tak til Ole C for svaret. Jeg tror, du har ret. I hvert fald har jeg slettet
mapperne, og systemet fungerer stadig. Problemet var, at der var kommet
adskillige mapper af den type - formentlig én for hver opdatering fra
Windows Update.

/tommy