MS Windows
briani 27239
Opdatering giver fejlmeddelelser
Fra : Jørgen

Dato : 13-10-04 07:24

Hvad er det egentlig for nogle opdateringer, Windows tilbyder mig? "Nogen"
har fået overbevist mig om, at disse tilbud kommer fra MS, og at de kun har
til formål at forbedre mit Windows-XP home edition, servicepack 1.

Det nyeste er, at jeg ved hver opstart får at vide:

"Error. Unable to start the Bluetooth Stack Service"

Hvis jeg skal brænde CD'er, er den nu begyndt at fortælle mig:

"Nero Burning Rom har et kendt kompatibilitetsproblem med version af
Windows....... osv.
(Hvis jeg trykker "Fortsæt", brænder den godt nok)

Hvorfor giver de mig den slags, hvis der er ouverensstemmelser med de andre
programmer, maskinen er født med?

Mvh Jørgen

--
Ustandseligt tagdryp på en regnvejrsdag og
trættekær kvinde ligner hinanden. (Ordsp. 27,15)

Fra : Janner

Dato : 13-10-04 07:32

> "Error. Unable to start the Bluetooth Stack Service"

Du skal have opdateret driveren til din bluetooth enhed !

> Hvis jeg skal brænde CD'er, er den nu begyndt at fortælle mig:
>
> "Nero Burning Rom har et kendt kompatibilitetsproblem med version af
> Windows....... osv.
> (Hvis jeg trykker "Fortsæt", brænder den godt nok)

Hvis du går på neros side skriver de at visse versioner har problemer med
sp2 (du skriver ikke hvilken cersion du har ?) Men her er der opdateringer
så dit program kan virke problemfrit.

> Hvorfor giver de mig den slags, hvis der er ouverensstemmelser med de
> andre programmer, maskinen er født med?

SP2 er opdateringer til dit windows ........... ikke til 3. parts programmer
som Nero osv. ......... Derfor

Hygge

Jan

Fra : Jørgen

Dato : 13-10-04 10:29

> Hvis du går på neros side skriver de at visse versioner har problemer med
> sp2 (du skriver ikke hvilken cersion du har ?) Men her er der opdateringer
> så dit program kan virke problemfrit.

Jo jeg skrev SP1, men det er ikke sandt. Det er "Windows XP SP2", ser jeg
nu.
"Nero Tool Kit" har en "Nero Info Tool". Det er jo kun info.
Skal jeg downloade noget?
Hvor finder jeg det?
Og hvor anbringer jeg det, når jeg har fået det hjem?

Ved du det?

Mvh Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-10-04 01:20

Du skal selvfølgelig downloade den nyeste version.
Adressen står i din Nero men her er linket.
http://www.nero.com/
Når du har fået det hjem installerer du det.