> Den er sådan set ok, denne vejledning - men jeg synes de springer meget
> hurtigt
> hen over punktet - tilføj brugere - og det er hér jeg har lidt problemer
>
> - hvordan vælger man disse brugere ?
I vejledningen står følgende punkter:
1.. Når du bliver bedt om bekræftelse, klik OK.
2.. Klik på "Vælg fjernbrugere" og klik Tilføj for at angive de brugere
der skal gives tilgang. BEMÆRK: Administratorer gives automatisk adgang.
3.. Når du er færdig med at tilføje de brugere du ønsker, skal du klikke
OK. Check om den konto der bliver tilføjet virkelig eksisterer på den fjerne
computer.
4.. Klik OK og igen OK.
Det du så skal gøre når du står i punkt 2 og skal "angive" de brugere der
skal gives adgang til, er at skrive deres brugernavn i feltet. Jeg sidder
desværre ved en windows xp home pt., så jeg kan ikke lige tjekke
skærmbilledet præcist. Men du kan altså ikke se en liste med brugere, og så
klikke dem af du vil give tilladelse til - du skal selv skrive dem i feltet.
Jeg mener der er en knap der hedder noget med "Tjek", eller "giv adgang"
eller lignende.
Håber det kunne hjælpe
/Sjang