MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Signerert digital meddelser i OE
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 17:47

Hej I gruppen

Jeg har et lille problem måske, jeg kan ikke tilføje min digital signertur fra TDC
i min mail konto, da der ikke er nogen. Men går jeg ind i OE indstillinger
under sikkerhed/digital id'er står både fruens og min digitale signertur der.
Da jeg installerede dem for lang tid siden kunne jeg godt tilføje den i mine mail.
Men muligvis er der sket noget efter XP SP2 er kommet på, men jeg er ikke sikker
da jeg ikke har brugt den længe til min mail.
Den fungerer fint i gennem explore på div. sider med digitalt ID.

Håber på lidt hjælp

På forhånd tak

Mvh

Ole Lykke

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-10-04 18:03

"Nielsen" <olelykkenielsensnabelahotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> da jeg ikke har brugt den længe til min mail.
> Den fungerer fint i gennem explore på div. sider med digitalt ID.

Hej Ole Lykke
Kan fortælle dig at det kan jeg heller ikke og det er ikke SP2 skyld har
ikke fundet ud af det endnu men kan godt henvise til min signatur overfor
told og skat og andre offentlige myndigheder, så det er ikke signaturen der
er nogen ivejen med.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-10-04 21:15

Nielsen skrev:

> Jeg har et lille problem måske, jeg kan ikke tilføje min
> digital signertur fra TDC i min mail konto, da der ikke er
> nogen.

Da der ikke er nogen hvad?

> Men går jeg ind i OE indstillinger under sikkerhed/digital
> id'er står både fruens og min digitale signertur der.

Jeg har også min digitale signatur fra TDC stående derinde (kører
også XP Pro SP2).

> Da jeg installerede dem for lang tid siden kunne jeg godt
> tilføje den i mine mail.

Får du en fejlmeddelelse når du forsøger at signere eller kryptere
mailen, eller hur?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 07:01

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:ckhl09.310.1@tgm.dyndns.dk...
> Nielsen skrev:

> Får du en fejlmeddelelse når du forsøger at signere eller kryptere
> mailen, eller hur?

hej Thomas

Den skriver jeg ikke har nogen!

Mvh

Ole Lykke

Fra : L. E. P.

Dato : 13-10-04 11:49

Tue, 12 Oct 2004 18:47:13 +0200 skrev "Nielsen"
<olelykkenielsensnabelahotmailpunktumcom> i en meddelelse:

> [...]
>da jeg ikke har brugt den længe til min mail.
>Den fungerer fint i gennem explore på div. sider med digitalt ID.

Man kan vist kun bruge den digitale signatur sammen med den
konto/email-adresse den blev oprettet med. Så den må være oprettet med
en anden konto end den du prøver at bruge.
Prøv e.v.t at ringe til TDCs hotline på tlf. 80 80 15 81

Hilsen Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 12:55

"L. E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse news:5l1qm0p8l2v5qeo8rqih9dgg13fjnmchll@4ax.com...
> [...]
> en anden konto end den du prøver at bruge.
> Prøv e.v.t at ringe til TDCs hotline på tlf. 80 80 15 81

Det er den mail adresse den er oprettet under så det er ikke det.

Mvh

Ole Lykke