MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Advarsel XP og SP2
Fra : Ole Larsen

Dato : 12-10-04 10:51

Hej.
Efter install. SP2 kørte XP ikke godt. Da den ikke (i min vers.) kunne
fjernes via tilføj/fjern - SP2 fandtes ikke her, lavede jeg
systemgendannelse.
Det blev lidt bedre, men ikke OK.
Prøvede en kør/sfc /scannow, der heller ikke virkede. Den ville have SP 2,
XP prof ( min er en (legal) home), XP home hvor den ikke kunde genkende
nogle (ukorrekte) filvers. Måtte i jobliste for at lukke W.
Prøver MS vejledning "Sådan fjernes......"
Ingen af de 3 første anviste metoder kan benyttes
1 tilføj/fjern kan ikke lade sig gøre som nævnt
2 brug af skjulte mappe $NtServicePackUninstall$ ej heller
3 systemgendannelse heller ikke (XP vil ikke ind i sidste md., hvor jeg
lavede systemgendannelse)
4Genoprettelseskonsol har jeg ikke prøvet endnu

Foreløbige konklusion:
Det er noget møj, der ikke skulle have været ud endnu - en ting er at det
ikke altid virker, men det skulle ALTID være muligt og let at "spole
tilbage"
Tænk jer om før i install SP2

--
Mvh, Ole. Lidt nye fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

---

Fra : ///JJ

Dato : 12-10-04 11:08

Ole Larsen wrote:
> Efter install. SP2 kørte XP ikke godt. Da den ikke (i min vers.) kunne
> fjernes via tilføj/fjern - SP2 fandtes ikke her

Hvorfor mon ikk? Måske fordi du under SP2-installationen valgte ikke at have
denne mulighed?!

> [...]
> Det er noget møj, der ikke skulle have været ud endnu - en ting er at
> det ikke altid virker, men det skulle ALTID være muligt og let at

Brok, brok, brok.
SP2 virker fint for mange - det er nok snarere tale om brugerfejl... (ups,
skrev jeg det)

///JJ

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-10-04 11:23

> Brok, brok, brok.
> SP2 virker fint for mange - det er nok snarere tale om brugerfejl... (ups,
> [...]
Jeg vil give ///JJ ret.
Lad nu være med at bruge den med ulven og fårehyrden,
hvis du læser lidt her i gruppen vil du finde ud af at de fleste fejl er F40
fejl.

1 gang for alle man BØR ikke installere en så stor opdate på et Gammelt og
Rodet system,
Lav en ny install af win XP og installere så SP2, og hov så kører det jo
perfekt.
Dem der så stadigvæk ikke kan få det til at virke, er fordi de ikke ved hvad
de laver på en PC
"Sorry men det er sku sandt"
Alle dem jeg kender bruger SP2 og det er på mange forskellige
Computer/opsætninger
og mærkelig nok ikke 1 fejl, fordi de ved hvad de laver....

Mvh
Kurt

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 12-10-04 11:40

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse
..
> Dem der så stadigvæk ikke kan få det til at virke, er fordi de ikke ved
> hvad de laver på en PC
> "Sorry men det er sku sandt"

Fint nok. Men mon ikke MS skulle se lidt på om det virkelig er kundernes
skyld. Når man udsender en upgrade skal man sikre sig at også "idioterne"
kan bruge det. Især set i lyset af at MS her og der og allevegne opfordrer
folk til automatic update.

Sagt af en, der ikke har haft problemer overhovedet, men har set dem hos de
der har fået lusket en update ind via aut.update.

Det kan ikke være rigtig, at man skal reformattere på grund af opdateringen.

Råd: Download den fulde udgave og gem den. Kør diverse spybot/sweeper m.v.
Disable virusprogrammer. Installer herefter.

Prøv lige at læse de råd der er på bla. MS´s hjemmeside.

SP2 er udelukkende (næsten) sikkerhed. Man kan ikke få denne sikkerhed, uden
at det vil have en vis virkning på PC´ens muligheder for kontakt med
omverdenen.

PH

Fra : Martin Simonsen

Dato : 12-10-04 12:18

> [...]
> Computer/opsætninger
> og mærkelig nok ikke 1 fejl, fordi de ved hvad de laver....

Nu har jeg lige prøvet at installere sp2 på en nyformateret maskine, og hvad
får man så? En maskine hvor alt
netværk er reduceret til en bunke lort. Jeg kunne besøge websider i ca. 2
min. efter opstart, hvorefter at
forbindelsen langsomt døde. Meget underligt. Har efter nogen tids søgen
fundet ud af at det skyldes bla. at sp2
ikke er kompatibel med alle drivere, og at man i nogle tilfælde skal ind at
pille ved ret avancerede funktioner (og
nej jeg skulleikke bare slå en firewall fra eller stoppe div. programmer).
Det ligner ikke MS at lave opdateringer der kræver den form for ekspertise.
Min første installation var en ren katastrofe, og jeg gider slet ikke om
tale den her. Hovedsagen er at det ikke
altid er brugerens skyld. sp2 er en stor opdatering og den er nok ikke
fejlfri.
Jeg gad ikke side og bruge dagevis på at lede efter inkompatible drivere og
debugge et produkt jeg sagtens kan leve
uden, så den bliver ikke installeret igen.

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-10-04 13:19

Skulle være default, sorry glemte t
Ole

---

Fra : tralala

Dato : 12-10-04 16:44

On Tue, 12 Oct 2004 12:22:40 +0200, "Kurt Lund"
<klander52@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fejl.
>
>1 gang for alle man BOR ikke installere en sa stor opdate pa et Gammelt og
>Rodet system,
>Lav en ny install af win XP og installere sa SP2, og hov sa k0rer det jo
>perfekt.
>Dem der sa stadigv?k ikke kan fa det til at virke, er fordi de ikke ved hvad
>de laver pa en PC
>"Sorry men det er sku sandt"
>Alle dem jeg kender bruger SP2 og det er pa mange forskellige
>Computer/ops?tninger
>og m?rkelig nok ikke 1 fejl, fordi de ved hvad de laver....

Windows SKULLE v?re lavet til folk der ikke aner hvordan en pc virker
!
En update BURDE efterlade et bedre system !

Men man skal maske v?re datamatiker eller lignende for at v?re
"normal" bruger ?

Har selv pr0vet sp2 og det blev darligere, men det kommer jo an pa,
hvad man forventer af sit system

Fra : Kim

Dato : 12-10-04 17:39

On Tue, 12 Oct 2004 15:44:05 GMT, gætsæl@home.dk (tralala) wrote:

>Windows SKULLE v?re lavet til folk der ikke aner hvordan en pc virker

Hvem har bildt dig det ind ?

>Har selv pr0vet sp2 og det blev darligere, .....

Ja, det er tilsyneladende gået ud over dit tegnsæt :

Kim

Fra : tralala

Dato : 13-10-04 07:43

On Tue, 12 Oct 2004 18:38:35 +0200, Kim <Jenzen@post6.tele.x> wrote:

>Hvem har bildt dig det ind ?

>Ja, det er tilsyneladende gaet ud over dit tegns?t :

Alsa hvor er I bare SA kloge og hj?lpsomme ??????

En flok bonder0ve, det er hvad I er !

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 13-10-04 08:14

"tralala" <gætsæl@home.dk> skrev i en meddelelse

*snip*

> Alsa hvor er I bare SA kloge og hj?lpsomme ??????
>
> En flok bonder0ve, det er hvad I er !

PLONK

Fra : tralala

Dato : 13-10-04 08:39

endnu en narrehat

Fra : Calle.

Dato : 13-10-04 15:21

tralala wrote:
> endnu en narrehat
Du er sku da den største
--
Calle.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-04 15:26

tralala skriver:

> endnu en narrehat

Som dig ?

Slap dog af mand - Kim prøver at fortælle dig at du kører med et råddent
karaktersæt i din Agent og straks hidser du dig op.

Prøv i stedet at få ændret dit karaktersæt, du kan evt få hjælp af andre
i den rette gruppe til det. Dernæst er det altså kotyme at underskrive
sig med sit navn - du hedder vel ikke tralala ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-10-04 18:03

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Prøv i stedet at få ændret dit karaktersæt, du kan evt få hjælp af
> andre i den rette gruppe til det. Dernæst er det altså kotyme at
> underskrive sig med sit navn - du hedder vel ikke tralala ?

Når man lukker sådan en gang mundlort ud som "tralala hu hej vilde dyr"
så ville jeg sq heller ikke underskrive med eget navn...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ole Larsen

Dato : 13-10-04 09:53

"tralala" <gætsæl@home.dk> skrev i en meddelelse

> Alsa hvor er I bare SA kloge og hj?lpsomme ??????
>
> En flok bonder0ve, det er hvad I er !

Du har åbenbart endnu ikke lært at for mange brugere fungerer usenet som en
mentalhygienisk sikkerhedsventil.
Kan man nedgøre en anden, tror man at man får det bedre.

Fra : tralala

Dato : 13-10-04 13:11

On Wed, 13 Oct 2004 10:52:36 +0200, "Ole Larsen"
<oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote:

>Du har abenbart endnu ikke l?rt at for mange brugere fungerer usenet som en
>mentalhygienisk sikkerhedsventil.
>Kan man nedg0re en anden, tror man at man far det bedre.
>
>--
>Mvh, Ole. Lidt nye fotografiske billeder pa:

Jeg tror sgu du har fat i noget der

Fra : Ole Larsen

Dato : 12-10-04 13:14

Jeg var helt på det rene med at min mail ville medføre også noget ramsaltede
kommentarer - det er en del af betingelserne på usenet.
Min XP var vel vedligeholdt med opdaterede Sygate/AVG og Ad Aware. SP2 blev
install fra MSs site og install gav ingen fejlmeddelser.
For nogle kører SP2 fint og for nogle gør det bestemt ikke. Man kan så vælge
hvad man synes om den situation og hvilke ukvemsord man vil benytte om dem,
hvor SP2 ikke kører godt. Det, jeg er mest pissed over, er at den skal være
så svær at fjerne igen (i mit tilf. repair af XP) Det har jeg ikke før
oplevet og jeg har været med siden Commodore 64.
Og hvis nogle tror at det (altid) er let at fjerne SP2 igen, kan blot læse
http://support.mocrosoft.com/defaul.aspx?kbid=875350
Det skulle ikke kræve yderligere forklaring.

Fra : Leony

Dato : 13-10-04 16:27

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvis nogle tror at det (altid) er let at fjerne SP2 igen, kan blot
> læse http://support.mocrosoft.com/defaul.aspx?kbid=875350
> Det skulle ikke kræve yderligere forklaring.

Nogle der kan kaste lys over hvorfor det link ender hos
http://www.smartaffiliate.com/ i både Opera og IE.
Om det er en midlertidig fejl skal jeg ikke kunne sige.

Synes dog ikke linket syner helt som de links til KB hos MS som jeg har
bogmærket.
De første 10 indeholder "default.aspx" og ikke "defaul.aspx".

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 13-10-04 17:54

On Wed, 13 Oct 2004 17:27:20 +0200, "Leony"
<leonyremovethis@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>bogmærket.
>De første 10 indeholder "default.aspx" og ikke "defaul.aspx".

Ja - og firmaet mocrosoft har jeg ikke hørt om før nu

Denne link har i hvert fald noget med sagen at gøre...

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=875350

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Leony

Dato : 14-10-04 07:39

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i en
meddelelse news:ianqm0hab20f923ea42qfiuu9bi7jmm7bc@4ax.com

> Ja - og firmaet mocrosoft har jeg ikke hørt om før nu

Det har jeg vist heller ikke.

> Denne link har i hvert fald noget med sagen at gøre...
> http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=875350

Takker.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-10-04 00:50

Nogen køber domæner som er "fejlstavninger" af store sites såsom
microsoft.com. I dette tilfælde mocrosoft.com. De bruger så typisk
disse til at slynge en masse reklamer i hovedet på folk i håb om at
nogen skulle klikke på en af dem så de tjener lidt penge.

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-10-04 02:58

> [...]
> disse til at slynge en masse reklamer i hovedet på folk i håb om at
> nogen skulle klikke på en af dem så de tjener lidt penge.

Ja, Ja, aner ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på fabelen om fjerene der
bliver til høns.
Var off-line i forsøg på at redde mit system efter en SP2 install. og skrev
linket efter et print.
Det manglende t i default blev rettet 4 min. efter, men at i dygtige folk
ikke gennemskuede at det skulle være microsoft og ikke mocrosoft, havde jeg
ikke forstillet
mig.
I øvrigt ser det ud til at der stadig er snavs efter SP2, selvom jeg har
lavet en reinstall efter
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Og denne gang har jeg afprøvet linket.

Fra : Leony

Dato : 14-10-04 08:01

> Ja, Ja, aner ikke hvorfor jeg kommer til at tænke på fabelen om
> fjerene der bliver til høns.

Det ved jeg heller ikke. Det kunne være, at det var fordi du ikke havde
tjekket linket.

Jeg kom til at tænke på det afsnit af Simpsons hvor Homer får
hjemmecomputerarbejdsplads og skal overvåge atomkraftværket. Da han ikke
kommer uden for en dør og trangen til snacks er større end aldrig før,
resulterer det i en kraftig vægtforøgelse. Da værket er tæt på en
meltdown, skal han ringe og advare, men hans fingre er for fede til at
bruge en trykknaptelefon, da der rammes flere taster af gangen.

> Var off-line i forsøg på at redde mit system efter en SP2 install. og
> skrev linket efter et print.
> Det manglende t i default blev rettet 4 min. efter, men at i dygtige

I hvilken post blev det rettet (newsid) for jeg synes ikke at se denne
post og det er jo ret irreterende at mangle den slags vigtige info. Især
da den kom 4 minutter efter og jeg først skrev 13 minutter efter
oprindelig post.

> folk ikke gennemskuede at det skulle være microsoft og ikke
> mocrosoft, havde jeg ikke forstillet mig.

Det er smart at dreje den fejl du lavede over på os andre.

Det har noget at gøre med måden links plejer at blive fabrikeret på -
for mit vedkommende.
Jeg er ret overbevist om at det er mindre end en promille af de links
som bliver skrevet i nyhedsgrupper, der indtastes manuelt. Da jeg
arbejdede ud fra den teori, spurgte jeg hvorfor. Det kunne jo lige så
godt være min Opera (primær browser) som ikke kunne håndtere linket.

Jeg skulle måske have opdaget at det var mocro og ikke micro, men du
skulle have tjekket linket inden afsendelse og så var fejlen ikke sket.
Jeg forstår udemærket din frustration over dine uduelige medmennesker,
men hvorfor ikke bare indrømme at du lavede en fejl i stedet for at
mene, at vi burde have gennemskuet dine fejl.

> I øvrigt ser det ud til at der stadig er snavs efter SP2, selvom jeg
> har lavet en reinstall efter
> http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
> Og denne gang har jeg afprøvet linket.

Hvis du vil have hjælp, så bliver du nødt til at beskrive snavset.
Jeg er tankelæser, men der er mange andre i gruppen som ikke har den
evne.

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-10-04 08:51

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> post og det er jo ret irreterende at mangle den slags vigtige info. Især
> da den kom 4 minutter efter og jeg først skrev 13 minutter efter

I mit mailprgrm står den til 12.10.04 kl.14.18

> Det er smart at dreje den fejl du lavede over på os andre.

Har vist ikke prøvet at skjule at linket var forkert og at jeg lavede det
forkert

> Hvis du vil have hjælp, så bliver du nødt til at beskrive snavset.
> Jeg er tankelæser, men der er mange andre i gruppen som ikke har den
> evne.

Jamen, jeg har lige været reg.basen igennem og slettet _alt_ sp2. (har to
back ups af reg.basen, jo,jo)
Så får vi se - virker det ikke, debugger jeg disken

Fra : Leony

Dato : 14-10-04 07:42

> [...]
> disse til at slynge en masse reklamer i hovedet på folk i håb om at
> nogen skulle klikke på en af dem så de tjener lidt penge.

Ja, det fænomen har jeg hørt om før.

Det er farligt at gå ud fra at noget er copy/pastet ind.
Jeg havde slet ikke lagt mærke til at der stod mocro, selvom jeg har
kigget på linket en del gange for at greje den.

Takker for svar.

Fra : Leony

Dato : 14-10-04 08:04

> [...]

> læse http://support.mocrosoft.com/defaul.aspx?kbid=875350
> Det skulle ikke kræve yderligere forklaring.

For mig kræver det yderligere forklaring (men jeg er jo også tumpen som
ikke kunne gætte mocro=micro og defaul=default).

Hvad er det som er så svært?

Der bliver beskrevet 4 måder at fjerne SP2 på.
Alle 4 måder er grundigt beskrevet - trin for trin.
Det eneste der kunne mangle var en stribe billeder.

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-10-04 09:02

> "Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> For mig kræver det yderligere forklaring (men jeg er jo også tumpen som
> ikke kunne gætte mocro=micro og defaul=default).

Korrektion, som overså rettelsen af defaul--->default

> Hvad er det som er så svært?
>
> Der bliver beskrevet 4 måder at fjerne SP2 på.
> Alle 4 måder er grundigt beskrevet - trin for trin.
> Det eneste der kunne mangle var en stribe billeder.

Hos min læge er det en Storm P tegning hvor lægen siger til den gamle dame.
"Prøv disse piller. Virker de ikke, får De nogle andre". Den gamle dame
svarer: "Kan jeg så ikke lige så godt få dem med det samme?"

Microsoft angiver 4 måder og de anbefaler at man forsøger i angivne
rækkefølge. Virker den 3. ikke prøves den 4. som så kræver at man begynder
forfra.
Kan man ønske tydeligere bevis på at sp2 ikke er færdig?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-10-04 00:59

Ja, de millioner af mennesker der hidtil har indstalleret den med
succes vil nok kræve en eller anden form for bevis for at den ikke
skulle være færdig.

On Thu, 14 Oct 2004 10:01:36 +0200, "Ole Larsen"

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-10-04 04:13

> Ja, de millioner af mennesker der hidtil har indstalleret den med
> succes vil nok kræve en eller anden form for bevis for at den ikke
> skulle være færdig.

Ja, de millioner af mennesker der hidtil har indstalleret den med problemer
til følge vil nok kræve en eller anden form for bevis for at den skulle være
færdig.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 15-10-04 15:30

> [...]
> færdig.
> --
> Mvh, Ole. Lidt nye fotografiske billeder på:

Nu ved jeg godt at statistik ikke er noget man bør uddrage på få tal men
alligevel af dem jeg kender vil jeg sige at cirka 5% har problemer og ud af
dem er det 100% der bruger modem. Hvis jeg skal dømme på de der skriver her
i newsgroup vil jeg sige uden at have skimmet indlæg igennem at de 5-10%
holder hvorimod jeg ikke kan se om de også bruger modem. Men hvis de 90%
gode holder så vil jeg dømme den godkendt.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Leony

Dato : 15-10-04 16:58

> Microsoft angiver 4 måder og de anbefaler at man forsøger i angivne
> rækkefølge. Virker den 3. ikke prøves den 4. som så kræver at man
> begynder forfra.

Du kan bruge en af følgende metoder til at fjerne Microsoft Windows XP
SP2 fra din computer:
Brug af funktionen Tilføj eller fjern programmer i Kontrolpanel
Brug af den skjulte mappen $NtServicePackUninstall$
Brug af Systemgendannelse
Brug af Genoprettelseskonsol
Vigtigt! Vi anbefaler, at du bruger følgende metoder i den rækkefølge,
de er opgivet.

Jeg ved ikke hvordan du når frem til at den næste i rækken skal bruges
hvis den foregående ikke virkede.
Der står jo højt og tydeligt "Du kan bruge en af følgende metoder" -en
af følgende- er vel nøgleordet.

Det kan vel anses som glimrende service at der er så mange forskellige
måder at gøre det på.

> Kan man ønske tydeligere bevis på at sp2 ikke er færdig?

Tja, der står lige så højt og tydeligt:
"Betaoplysninger
I denne artikel omtales en betaversion af et Microsoft-produkt."

Så SP2 var ikke færdig da artiklen blev skrevet.

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-10-04 18:00

Leony wrote:
> [...]
> hvis den foregående ikke virkede.
> Der står jo højt og tydeligt "Du kan bruge en af følgende metoder" -en

Tror du må læse igen. Ellers har vi et sprogligt problem.
Men det er vist ikke umagen værd at koge mere suppe på den sten.

Fra : Leony

Dato : 16-10-04 13:42

> Tror du må læse igen. Ellers har vi et sprogligt problem.

Jeg har læst og jeg må se i øjnene at vi har et sprogligt problem.

> Men det er vist ikke umagen værd at koge mere suppe på den sten.

Det mindste du kan gøre er da at forklare mig på hvilken måde jeg
misforstår teksten.

Fra : Ole Larsen

Dato : 16-10-04 14:48

Leony wrote:

> Det mindste du kan gøre er da at forklare mig på hvilken måde jeg
> misforstår teksten.

Du skriver selv:
[...]

Se Vigtigt!......................................
EOD

--
Mvh, Ole Larsen - Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler

Fra : Leony

Dato : 17-10-04 11:31

> Jeg ved ikke hvordan du når frem til at den næste i rækken skal bruges
> hvis den foregående ikke virkede."

Det er, imo, logik.
Microsoft skriver i "vigtigt" at de skal prøves i den rækkefølge de er
opgivet.
De er listet efter hvor "besværlige" de er at udføre, nr 1 er nemmest og
nr 4 er sværest.
Imo er det logisk at prøve nr 2, hvis nr 1 ikke fungerer. Det forstår
jeg ved "i den rækkefølge de er opgivet"

Da alle metoderne fjerner SP2, så vil det være logisk at prøve dem en af
gangen og ikke udføre alle 4 metode og derfter genstarte computeren.

> Se Vigtigt!......................................

"Vigtigt! Vi anbefaler, at du bruger følgende metoder i den rækkefølge,
de er opgivet."

Hvordan tolker du det?

> EOD

Har du links til hvor dette emne er Enormt Ofte Diskuteret.

Skær det ud i pap, så jeg forstår det - hvis jeg kunne gætte hvordan du
læser det, så havde jeg ikke spurgt.
Vi forstår åbenbart teksten på forskellig måde.

Fra : Palle

Dato : 13-10-04 07:32

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Brok, brok, brok.
> SP2 virker fint for mange - det er nok snarere tale om brugerfejl... (ups,
> skrev jeg det)

Ja, men du har ret.

Fra : Ricko.

Dato : 12-10-04 11:10

> [...]
> Det er noget møj, der ikke skulle have været ud endnu - en ting er at det
> ikke altid virker, men det skulle ALTID være muligt og let at "spole

Nu har jeg lagt sp2 ind på efterhånden 7 pc , og alle virker lige som de
skal , du må have lavet noget galt undervejs , så det du skriver til slut ,
tænk jer om før install af sp2, kan jeg kun sige det skal man gøre uanset
hvad man lægger ind , så gør det ordenligt , hvis du opdatere din xp med sp2
vil den være til at slette igen i tilføj fjern , hvis du laver det
ordentligt og installere den med en intigreret cd med sp2 som du selv har
lavet , er den ikke til at slette, men det skal lige siges at tre af dem som
jeg har lagt den ind hos , hentede den ned fra denne side , og de virker
fint ,og de står i tilføj fjern ,
Link: http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 12-10-04 12:11

Har også Xp på langsomme maskiner, fx 266 Mhz. Bliver maskinen langsommere
af at få lagt SP2 ind? Ved godt at det fylder meget på HD, men hvad med
hastighed? Æder en opdatering kraft fra Cpu?

/ Thomas

Fra : John T.

Dato : 12-10-04 15:16

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af at få lagt SP2 ind? Ved godt at det fylder meget på HD, men hvad med
> hastighed? Æder en opdatering kraft fra Cpu?

Kører også med XP proff. +SP2 integreret, den kører hurtigere end
den plejer og det er oven i købet kun en 700 MHZ.
John