MS Windows
briani 27239
Teste USB hastighed
Fra : simsalabim

Dato : 12-10-04 07:18

Findes der et program der kan teste om USB kører 1 eller 2 hastighed

Fra : Zulu

Dato : 12-10-04 14:34

"simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der et program der kan teste om USB kører 1 eller 2 hastighed

Det nemmeste er at hen Everest (tidligere AIDA) og så finde ud af hvilket
bundkort du har og så se hvad der står om emnet på producentens hjemmeside.

www.lavalys.de

Zulu

Fra : simsalabim

Dato : 12-10-04 16:08

> Det nemmeste er at hen Everest (tidligere AIDA) og så finde ud af hvilket
> bundkort du har og så se hvad der står om emnet på producentens
> hjemmeside.

Everest kender jeg. Men jeg tænkte også på hvis man havde nogle indstikskort
med USB udvidelse og ville vide overførelseshastigheden som en rigtig måling
som man kender det fra CD rom tests og HD hastighedsmålinger.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-10-04 16:24

simsalabim skriver:

> Everest kender jeg. Men jeg tænkte også på hvis man havde nogle indstikskort
> med USB udvidelse og ville vide overførelseshastigheden som en rigtig måling
> som man kender det fra CD rom tests og HD hastighedsmålinger.

Hvad vil du teste op imod ?

Du kan ikke teste et kort alene - og lad nu være med at blive skuffet,
hvis du tester op mod en HDD eller lignende.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Palle

Dato : 13-10-04 07:31

"simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der et program der kan teste om USB kører 1 eller 2 hastighed

Fx brænderprogrammet Nero. Jo, det kan teste drevhastigheder.