MS Windows
briani 27239
'lukke ned for partitioner'
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 12-10-04 06:25

Hej,

har jeg et dual-boot system, med 2x winxp installeret på hver sin
partition. Jeg vil gerne hvis de ku' køre uafhængigt at hinanden, så den ene
partition ikke kan se den anden (og omvendt) når OS'en kører på den. Kan det
lade sig gøre? Formålet er at forhindre min kæreste i at slette alt for
mange filer på min primære installationspartition.

Tak for svar,

Mvh.

Morten

Fra : Anders Lund

Dato : 12-10-04 06:54

Morten Nørgaard wrote:
> [...]
> lade sig gøre? Formålet er at forhindre min kæreste i at slette alt for
> mange filer på min primære installationspartition.

Sæt nogle NTFS rettigheder op - det gør det ikke skudsikkert, men man
skal bøvle lidt før man kan ødelægge noget.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk