MS Windows
briani 27239
Xp SP2 og Messenger Advarsel
Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-10-04 20:33

Efter at have installeret og kørt SP2 på min Xp har Messenger ikke fungeret
særligt godt, og de sidste 2 dage slet ikke. Beskeden var at messenger ikke
kunne logge på nettet da der ikke var forbindelse osv, hvilket selvklart
IKKE passer (10 Mbit)
Sp2 er nu af installeret og messenger starter op præcis som altid og inden
SP2

Er der Andre der har haft lignende fejl/oplevelser eller er dette blot en
enlig svale..
Mig har det iriterret VOLDSOMT ikke at kunne tjekke mails mm

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 11-10-04 20:37

Weee og havde jeg dog bare kigget i tråden længere nede havde jeg skam osse
opdaget at alle andre osse har haft bøvl pga en opdatering
Vil kigge lidt bedre efter næste gang inden jeg kagler løs.......
Håber på forståelse

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-10-04 21:17

> [...]
> opdaget at alle andre osse har haft bøvl pga en opdatering
> Vil kigge lidt bedre efter næste gang inden jeg kagler løs.......

Jeps, alt tilgivet Jeg har haft mange problemer med SP2 og har bidt i
det sure æble og lavet en total re-installering af XP. Nu kører det hele som
det skal men hjælpen i strengen: "Windows XP Home Edition SP2 problemer" er
ganske god, så helt spildt har det ikke været:

Læs eventuelt linket: news:44u9m0hl1beav097navqstk84sqtqke6o4@4ax.com

og linket: news:gdn9m0h3niln1tcntabl2r2ates1g5ufef@4ax.com

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-04 20:37

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> SP2
>
> Er der Andre der har haft lignende fejl/oplevelser eller er dette blot en

det er nok et generalt problem.. har også problemer idag, med at få den til
at logge på...