MS Windows
briani 27239
Windows billedfremviser
Fra : goofy

Dato : 11-10-04 20:22

Hejsa

Jeg har pludselig miste windows billed & faxfremviser - når jeg
sætte mit kort i kortlæseren.
Er der nogen der ved hvordan jeg genetablerer den?

Steen Vinbæk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-10-04 22:21

goofy wrote:

> Jeg har pludselig miste windows billed & faxfremviser - når jeg
> sætte mit kort i kortlæseren.
> Er der nogen der ved hvordan jeg genetablerer den?

Du er muligvis kommet til at bede den om ikke at poppe op. Sæt kortet i
kortlæseren. Åbn Denne computer, højreklik på kortet, og vælg
Egenskaber. Klik på fanebladet Automatisk afspilning, vælg billeder i
dropdown-boksen, og vælg den ønskede handling.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder.

Fra : goofy

Dato : 13-10-04 15:04

Hejsa

> [...]
> Egenskaber. Klik på fanebladet Automatisk afspilning, vælg
billeder i
> dropdown-boksen, og vælg den ønskede handling.

Takker, det var lige det der skulle til

Steen