Office 2000 US - dansk orddeling
Fra : Roger Duprat

Dato : 17-01-01 11:36

Jeg kan ikke få Office 2000 til at orddele en dansk tekst. Den meddeler ved
åbning af dokumenter, at mshy3DA.dll eller mshy32.dll ikke er fundet. Jeg
har geninstalleret, autorepareret og installeret servicepack 1a, - no use.
Hvad skal jeg dog gribe og gøre?

Med venlig hilsen
Roger Duprat

Fra : Staalanden

Dato : 17-01-01 17:05

Har du valgt sprog som dansk?
Her spurgte den bare om jeg vil installere funktionen.
Jeg skal gerne sende de to nævnte filer til dig?

--
Stålanden
staalanden@jyde.dk

Fra : Per Andersen

Dato : 17-01-01 19:08

Funktionen installeres ikke automatisk, den skal udtrykkelig
specificeres - men den er der.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Per Andersen

Dato : 18-01-01 19:17

Det er rigtigt, at installation af SR-1 ændrer titlen på Office pakken.
Den kan nu geninstalleres uden videre og beholder de rettede data.
Filerne til orddeling skal udtrykkeligt specificeres ved installation.
De kommer ikke automatisk med.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Roger Duprat

Dato : 19-01-01 12:18

Hmmm... Jeg har installeret orddeling, men der fremtures med bemeldte
fejlmelding. Der er en lille detalje: Når jeg vælger at installere, gør den
det tilsyneladende uden de store problemer, men når jeg efterfølgende går
ind og ser på oversigten over installerede elementer, er ikonen for
hyphenation en harddisk på hvid baggrund (ikke grå).

Roger

Fra : Per Andersen

Dato : 19-01-01 19:35

Det er ikke nok bare at installere. Du skal ha' fat i ikonen på CD'en.
Og den skal klikkes til Installer på min computer.
Hvis den ikke kan det, så klag til Microsoft og få en ny CD.

Fra : Roger Duprat

Dato : 18-01-01 14:35

Tak for svarene.
Jeg har valgt dansk, men jeg har tilsyneldende ikke filerne, du må meget
gerne sende dem til mig.

Jeg havde ikke tænkt på at funktionen skulle installeres før den kunne
bruges ;)

Nu er den så installeret, (så vidt jeg kan se var den det i forvejen), men
den vil stadig ikke orddele.

Jeg kan få lov til at vælge automatisk orddeling i Word-menuen, men der sker
ikke en dyt, - ikke engang en lille bitte fejlmeddelelse. Jeg bliver bare
ignoreret.

P.S. I menuen add/remove programs kan jeg imidlertid ikke se Microsoft
Office 2000, men kun Microsoft Office SR-1, - den patch jeg installerede. Så
vidt jeg kan se, refererer den til den ordinære Office- installation, men er
det muligt at patch'en kan ændre i Office's installationsfiler? (Jeg har dem
liggende på harddisken) Og har det nogen betydning?

Med venlig hilsen
Roger Duprat