MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
WinME - intet virker efter Windows Up-Date~
Fra : JSH [9800]

Dato : 11-10-04 08:45

Jeg har fået overdraget en kollegas pc til reparation.

Han har lavet en Windows Up-date på en pc med Win ME installeret.

Efter dette er der sket følgende:

1) PC-en starter op og proceslinjen bliver vist i 0,5 sekunder, hvorefter
den forsvinder. Så er der kun Win ME grafiske baggrund tilbage, hvor det er
muligt at bevæge muse-pilen og trykke Ctrl+Alt+Del og konstaterer, at der
ingen programmer kører. Højre og venstre klik med musen virker ikke.
2) Jeg kan ikke komme i gendannelsespunkter, idet der forsvinder
proceslinjen også og det samme sker som nævnt i punkt 1.

Jeg har haft harddisken ude og haft den i en anden med pc med opdateret
Norton Anti-Virus, Ad-Aware og Spybot og kørt dette igennem uden at det
hjalp noget.

Hvordan får jeg gang i skidtet?

Fra : JSH [9800]

Dato : 11-10-04 10:27

Jeg med WinME ind over igen og så kørte den!