MS Windows
briani 27239
At komme af med Msn7.0 Beta
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 10-10-04 16:44

Hej

Jeg har fået installeret Msn 7.0 beta hvilket jeg fortryder stort nu.
Nu er problemet at jeg kan ikke komme af med den igen.
Hver gang jeg vil fjerne den med afinstallerings programmet
går computeren ned eller programmet låser med en meddelse om at der er
en fejl i programmet.

Så er mit spørgsmål.
Hvordan kan jeg ellers komme af med det?

Kan jeg selv fjerne filerne manuelt og fra min reg?
Eller findes der andre programmer der kan klare sagerne
så jeg kan få en ordentlig version igen.

Håber nogle kan hjælpe mig.

Venligst

Fra : Viktor Andersen

Dato : 10-10-04 17:40

Hvid du opererer med win XP, kan du jo forsøge en systemgendannelse.

Viktor

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-10-04 18:31

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hvid du opererer med win XP, kan du jo forsøge en systemgendannelse.
>
> Viktor

Jeg bruger WinXp. Jeg har prøvet Gendannelse men jeg har ingen gendannelses
tidspunkter.
Alt er ellers sat op. Den eneste jeg har er idag. Og den kan jeg ikke rigtig
bruge til noget.

Andre forslag?

Venligst

Fra : John T.

Dato : 10-10-04 19:00

> [...]
> gendannelses
> tidspunkter.
> Alt er ellers sat op. Den eneste jeg har er idag. Og den kan jeg ikke

Gå i kør-boxen og skriv "Regedit"
Gå i "Søg" og skriv msn og se hvad den finder, slet det du er
sikker på kommer fra det program, bagefter skulle du kunne
slette mapper/filer.
John

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 14-10-04 17:05

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Gå i "Søg" og skriv msn og se hvad den finder, slet det du er
> sikker på kommer fra det program, bagefter skulle du kunne

Done!
Og det lykkedes!
Men puha der er godt nok mange der skal slettes.

Venlig Hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 21:04

> [...]
> Eller findes der andre programmer der kan klare sagerne
> så jeg kan få en ordentlig version igen.

Dette program hjælpe dig vil jeg tro
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Misc__Communications_Tools/Windows_Messenger_Remover.html