MS Windows
briani 27239
XP home driller efter wireless netværk og ~
Fra : Mikael Andresen

Dato : 09-10-04 12:31

Jeg har to bærbare med wireless netværk.. derfor købte jeg grejet til at
lave alt wireless, men det virkede ikke.. så smed jeg SP2 på (kom sammen dag
som jeg døjede med det, heldigt ) og så fløj det bare afsted. Troede jeg,
for nu når jeg tænder dem, sker det ofte de kommer helt ind i windows og man
skal lige til at bruge dem, så fryser de.?? slukker man og tænder igen er
der ikke noget.. der er ikke nogen fast rytme i hændelserne men det er
røvsygt.. ... Begge maskiner er med XP Home og SP2... Det skal også siges
de begge var nyformateret inden wireless opsætningen gik igang.
Acesspiont/router er ovislink wmu 9000vpn

Mvh. Mikael