MS Windows
briani 27239
Visning i stifinder i xp
Fra : Fætter Fræk

Dato : 06-10-04 21:46

Hejsa NG
Er det muligt i Stifinder i XP Home at gøre de store ikoner i visningen
større - eller regulere størrelsen?

FF

Fra : emj

Dato : 06-10-04 22:28

On Wed, 6 Oct 2004 22:46:12 +0200, "Fætter Fræk" <dukatronejk@du>
wrote:

>Er det muligt i Stifinder i XP Home at gøre de store ikoner i visningen
>større - eller regulere størrelsen?

I menulinjen vælg VIS/STORE IKONER

Hilsen emj

Fra : ///JJ

Dato : 07-10-04 01:12

Fætter Fræk wrote:
> Hejsa NG
> Er det muligt i Stifinder i XP Home at gøre de store ikoner i
> visningen større - eller regulere størrelsen?

"De store ikoner i visningen" - altså ikonerne for fx. filer og mapper?
Hvis du allerede har sat "Visning" til "Ikoner" kan du sætte den til
"Thumbnails" (<-- Ved ikke hvad de kalder det på dansk).

Større tror jeg ikke det kan blive, bl.a fordi ikoner som regel max er 32x32
pixels, hvilket er størrelsen brugt for "Ikoner"-visningen.

///JJ

Fra : emj

Dato : 07-10-04 01:50

On Thu, 7 Oct 2004 02:11:56 +0200, "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvis du allerede har sat "Visning" til "Ikoner" kan du sætte den til
>"Thumbnails" (<-- Ved ikke hvad de kalder det på dansk).

I dette tilfælder hedder det, som jeg skriver "Store ikoner" og de
måler 96x96
Hilsen emj